User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 22.12.2024 / 05:45
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tietokoneen näytöt > uutta näyttöö
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uutta näyttöö
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Tondde
Suspended due to non-functional email address
_
26. kesäkuuta 2007 @ 21:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo elikkäs uutta litteetä näyttöö oon kattellu... semmoseen silloin tällön pelailuun ja lehvojen katseluun jne...Kumpi kannattaa ennemmin laajakuva vai normaali? Ja sitten tää vasteaika mikä ois sopiva?
hintana ois max 220e, saako tällä mtn hyvää näyttöö?
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
26. kesäkuuta 2007 @ 22:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Se on vähän makuasia, mutta itse valitsin ns. normaalin litun, koska minusta se soveltuu pelaamiseen paremmin. Monet kyllä pelaavat moitteetta noilla wide näytöillä. Itse pidän tästä Samsungin ulkonäöstä:
http://fin.afterdawn.com/laitteet/laitte...yncmaster_931bw
Hinta tosin vähän yli budjetin. Noista vasteajoista ollaa aika montaa mieltä, monet sanoo että pelaamisee riittää <8ms ja siitä pienempää ni ei eroa huomaa.

Question everything
Henzka
Newbie
_
27. kesäkuuta 2007 @ 16:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse suosittelen Samsung Syncmaster 940BF tai Samsung Syncmaster 940BW, joka on wide näyttö ja sopii budjettiisi.

Asus A8N5X | AMD Athlon 64 3500+ 2,2GHz | Western Digital 250GB | Kingston 1 GB DDR | Nexus NX-5000 450W | Club 3D Geforce 7600GT | Terratec Cinergy 1200 DVB-T
Mainos
_
__

_
Tondde
Suspended due to non-functional email address
_
28. kesäkuuta 2007 @ 18:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jooh kiitoksia vastauksista..Tulikin käytyä tossa eilen gigantissa kun tossa vieressä on ,niin sieltä tarttuikin sitten hetken herätteestä tollanen lg l194wt 199e hintaan mukaan..MIllasii kokemuksia tuosta näytöstä teillä? Omasta mielestä ainakin ihan hyvä,ei moitittavaa ainakaan minulla...
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tietokoneen näytöt > uutta näyttöö

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy