User Käyttäjä Salasana  

perjantai 15.8.2025 / 16:41
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > et:quake wars beta-koodi
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ET:Quake Wars beta-koodi
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Timbe91
Member
_
27. kesäkuuta 2007 @ 13:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olin matkoilla kun kyseisestä pelistä tuli beta-koodit jakoon. Kännykällä yritin netistä koodia metsästää, mutta tuloksetta. Ymmärtääkseni koodeja ei ole enää jaossa, niin olisko joku peliin kyllästynyt/pettnyt valmis antamaan koodin minulle. Itse olen odottanut tätä betaa kuukausikaupalla ja nyt harmittaa kun en tuota koodia saanut. Olisin todella kiitollinen jos joku antelias koodin minulle vaikka sähköpostin välityksellä antaisi!
Moderator

5 tuotearviota
_
27. kesäkuuta 2007 @ 17:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niitä koodeja ei voi oikein jakaa sillä sitä tiettyä koodia kohden pitää tehdä tili joten koko tili pitäisi antaa.. mutta onnea metsästykseen.

Älä Yritä Jos Et Osaa!!

Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. kesäkuuta 2007 @ 17:54

Timbe91
Member
_
28. kesäkuuta 2007 @ 12:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Plz joku nyt :\
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > et:quake wars beta-koodi

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy