User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 22.1.2025 / 15:36
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > vajaa tai puuttuva liitettävyys.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Vajaa tai puuttuva liitettävyys.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
oonjoo
Junior Member
_
28. kesäkuuta 2007 @ 11:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
EDIT: tota toista samaa aihetta koskevaa en nähnyt kun aloin kitjoittamaan tätä, minulla vaan vähän tarkempi selostus.

Joo eli olin koneella ja isä käski poistelemaan ohjelmia. No poistin sitten siinä käyttämättömiä ohjelmia ja sillon vielä toimi netti, mutta kun käynnistin koneen seuraavan kerran, netti sanoi vajaa tai puuttuva liitettävyys. Kun yritin käyttää korjaa toimintoa se pysähtyy kohtaan ip osoitteen uusiminen ja sanoo, että ip osoitetta ei voitu uusia. Kävin sitten katsomassa onko asetukset kunnossa, niin kyllä niiden pitäisi olla suunnilleen oikein. Vaihdoin jopa kaikki johdot ja modeemin. Soitin myös ja varmistin vielä että yhteys on meille kunnossa. Kun mikään ei auttanut niin voiko noiden ohjelmien poistamisella olla jokin yhteys, että siellä olisi samalla mennyt jotain netin kannalta tärkeää jonkun poistamani ohjelman mukana? Vai auttaisiko esim. netin uudelleen asennus tai järjestelmän palautus. Tai voisiko vika olla verkko kortissa, kun kuulin kaverilta että hänelläkin oli ensin netti hidastunut(niin kuin minulla) ja sitten lakannut toimimasta kokonaan.

Olen yrittänyt miettiä itse ratkaisua mutta nyt olisi apu tarpeen.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. kesäkuuta 2007 @ 11:42

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > vajaa tai puuttuva liitettävyys.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy