User Käyttäjä Salasana  

torstai 16.1.2025 / 15:46
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > pmp video tiedostot
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
pmp video tiedostot
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
XshowS
Suspended due to non-functional email address
_
29. kesäkuuta 2007 @ 07:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Katsoin eräältä toiselta foorumilta kun oltiin jotain tän tapasta kysytty mutta vastausta ei oltu saatu.

Eli, mitä hyötyä PSPssä on käyttää pmp muodossa olevia videoita? Eikös ne tarvi sitten erillisen videotoisto ohjelman?
Ja sitten mitä tekstitys formaattia toi PMP subtitle Mod käyttää, eli mihin muotoon pitää tekstitykset muuttaa jos aikoo irrallisilla teksteillä kattoo?

Acer Aspire 5520G
Senior Member

11 tuotearviota
_
29. kesäkuuta 2007 @ 12:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No tuosta teksityksestä en tiedä, itse olen käyttänyt kiinteitä tekstejä. Edut mitä saat tuosta ohjelmasta on tässä.

-Videot menee .avi muotoon joten video menee pienempää tilaan kuin normaali video.

-Mahdollista pistää monia eri äänitiedostoja (eli kieliä).

-Soittimella saa äänen paljon lujemmalle kuin normaalisti.

EDIT: TYPO

Tietokone; Emo=Asus PRIME B450-PLUS, Prosessori=AMD Ryzen 7 2700X, Nayttis=Asus GTX 970 turbo, Muisti=16gb 3200Mhz DDR4, Kovalevytila=250gb SSD/15TB normaali.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. kesäkuuta 2007 @ 12:15

XshowS
_
29. kesäkuuta 2007 @ 13:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mites mcmopo muunnat nää sun filmis? Mitä ohjelmia käytät muuntamiseen?
Mulla olis tarkotus sarjoja muuntaa, ja katsoo tietysti PSPllä..

Acer Aspire 5520G
XshowS
_
29. kesäkuuta 2007 @ 18:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tai no yksinkertaistetaan vähän: Kumpi kannattaa PSPllä, mp4 vai pmp videot?

Acer Aspire 5520G
Senior Member

11 tuotearviota
_
30. kesäkuuta 2007 @ 08:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen ollut tyytyväinen .PMP tiedostoihin.

Itse muunnan näillä ohjeilla.

Mutta kiinteät tekstit saat kun otat pätkän näitä ohjeista.

EDIT: Linkki korjattu

Tietokone; Emo=Asus PRIME B450-PLUS, Prosessori=AMD Ryzen 7 2700X, Nayttis=Asus GTX 970 turbo, Muisti=16gb 3200Mhz DDR4, Kovalevytila=250gb SSD/15TB normaali.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. kesäkuuta 2007 @ 09:38

XshowS
_
30. kesäkuuta 2007 @ 08:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toi sun alempi linkki ei toimi. Mitäs kun muunsin yhen 20 minuutin filmin pmp muotoon, nyt kun testaan PMP MODilla, niin se ohjelma lataa sitä videota hirveen kauan. Onko se normaalia, vai jotain vialla? Kauan se sulla avaa sitä?

Acer Aspire 5520G
Senior Member

11 tuotearviota
_
30. kesäkuuta 2007 @ 09:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla leffojen kohdalla avaaminen kestää noin 5s. Jos taas sinulla ei käynnisty tuo ollenkaan niin vika on yleensä että olet pistänyt reson vahingossa yli 480x272.

XshowS
_
2. heinäkuuta 2007 @ 07:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on tollanen resoluutio 368x272, ja tiedostomuotona on PMP AVC. Yritän avata tätä ja tulee erroria. Jaa niin mikäs pitää olla frameratena? Tässä videossa fps on lähes 30, eikös alle 25 ole suositeltavaa?
Tässä tietokoneella on 2 tiedostoo siihen, toinen video ja toinen png eli kuva.

Acer Aspire 5520G
Mainos
_
__

_
jonatti
Newbie
_
2. heinäkuuta 2007 @ 12:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikäköhän mättää nyt, ku olen päivittänyt 3.40 OE-A:han niin en pysty avaamaan kaikkia homebrew ohjelmia? esim. PMP MOD, oon väsänny koko päivän että saisin toimimaan. Aiemmin olleessa 3.03 OE-C:ssä toiminu moitteetta! Ainoat 2 homebrew ohjelmaa "PSPRadio ja PSP WiFile Transfer" ovat GAME kansiossa, koska GAME150 kansiossa ne eivät toimi :(

Olen kokeillut laittaa PMP MOD tiedostot jokaiseen pelikansioon: GAME, GAME150, GAME340. Ei vaan toimi, jos joku osais auttaa?

FW 3.03 OE-C

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. heinäkuuta 2007 @ 12:04

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > pmp video tiedostot

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy