BIOSin päivitys?
|
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
30. kesäkuuta 2007 @ 13:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Järjestelmä-BIOS on yli 2 vuotta vanha. Sen päivitys voi olla tarpeen.
Näytönohjaimen BIOS on yli 2 vuotta vanha. Sen päivitys voi olla tarpeen.
Mistähän sen voi päivittää?
-Kiedis
|
Digiface
Senior Member
|
30. kesäkuuta 2007 @ 14:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Itsellänikin on BIOS yli kaksi vuotta vanha, mutta siihen ei ole uutta veriota saatavilla ja tuskin enää tuleekaan. Tosin olen sen kaksi kertaa päivittänyt.
BIOS:ien päivitys on vähän riskaalepia hommaa. Jos päivitys menee ketuilleen, niin voi koko emo tai näyttis hajota. Mikäs emo sulla on?
|
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
30. kesäkuuta 2007 @ 14:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Kerro samalla se sun näyttis.
Question everything
|
Tondelii
Junior Member
|
30. kesäkuuta 2007 @ 14:57 |
Linkki tähän viestiin
|
Minunkin pitäisi BIOS päivittää... kohta 4. vanha ja
Kone on AMD Athlon 3200+ (32bit)
Näyttis on Nvidia 6600 GT 256mt
Emolevy on MSI K7N2 Delta L
G7<3G15 True love
|
Senior Member
10 tuotearviota
|
30. kesäkuuta 2007 @ 15:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Mitä järkeä niitä on päivitellä jos kaikki toimii niin kuin pitää?
Se on eri asia jos on ostamassa uutta prossua ja päivityksen mukana tulee tuki uudelle mallille, mutta jos vain huvikseen päivittelee niin siinä en näe mitään järkeä.
|
Senior Member
15 tuotearviota
|
30. kesäkuuta 2007 @ 15:02 |
Linkki tähän viestiin
|
juu kertoisitteko myös miten p5n-e sli emon biosin saa päivitettyä?
edit. sen takia koska prossu ei ehkä vanhan bios -mallin takia suostu kellottumaan yli 3.15ghz
1337 viestiä kirjoitettu 31.3 2008
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. kesäkuuta 2007 @ 15:03
|
core2
Suspended due to non-functional email address
|
30. kesäkuuta 2007 @ 15:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Digiface: Itsellänikin on BIOS yli kaksi vuotta vanha, mutta siihen ei ole uutta veriota saatavilla ja tuskin enää tuleekaan. Tosin olen sen kaksi kertaa päivittän
_____________________________________________________________________BIOS:ien päivitys on vähän riskaalepia hommaa. Jos päivitys menee ketuilleen, niin voi koko emo tai näyttis hajota. Mikäs emo sulla on?
Hyvä vastaus!yksi kysymys tähän lisäksi mikä BIOS? kenen valmistus näitä on monta.sinun on tiedettävä versio numero,vanhemmat biosit täytyy päivittää Dos ikkunassa,uudempia voi jopa päivittää jopa windows:issa oltaessa.
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
30. kesäkuuta 2007 @ 15:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Jaa'a enpäs tiedä. Everestissä vain tuli vastaan kyseiset ilmoitukset. Näytönohjain Nvidia GeForce 6600. Ehkei BIOSia tarvitse päivittää, en tiedä.
-Kiedis
|
core2
|
30. kesäkuuta 2007 @ 15:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti CoB92: juu kertoisitteko myös miten p5n-e sli emon biosin saa päivitettyä?
edit. sen takia koska prossu ei ehkä vanhan bios -mallin takia suostu kellottumaan yli 3.15ghz
Moi käy ASUKSEN support sivulla,täältä näet onko päivitettävää vai ei
(muista mikä versio sinulla on)päivitys löytyy kyllä mutta näet myös onko pakko,ihan niikuin miitti sanoi mitä järkeä jos ei tarvii.mutta meillähän on kaikilla oma tahto?
Ole varovainen jos aiot päivittää
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. kesäkuuta 2007 @ 15:20
|
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
30. kesäkuuta 2007 @ 16:19 |
Linkki tähän viestiin
|
sori, tuplat.
Question everything
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. kesäkuuta 2007 @ 16:22
|
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
30. kesäkuuta 2007 @ 16:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kiedis: Jaa'a enpäs tiedä. Everestissä vain tuli vastaan kyseiset ilmoitukset. Näytönohjain Nvidia GeForce 6600. Ehkei BIOSia tarvitse päivittää, en tiedä.
Noh, näyttiksen ajurit kannattaa ainakin päivittää sillä se yleensä parantaa suorituskykyä. Mene osoitteeseen http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp
Sieltä valitset Graphics driver -> geforce 6 series -> käyttiksesi ja painat go!
Lataat sen tiedoston jota se ehdottaa. Sitten menet ohjauspaneeli -> lisää poista sovellus -> etsit sieltä nvidia display driver tms. -> poistat sen -> joudut boottaamaan, älä pelästy kun poistat ajurit, näytön resoluutio muuttuu pieneksi ja kuva näyttää suttuiselta (-> jos haluat pelata varman päälle, lataat DriverCleanerPro:n ja ajat sen) -> sitten asennat lataamasi tiedoston, jonka jälkeen saatat joutua boottaamaan -> vaihdat resoluution takaisin normaaliin -> homma valmis!
Question everything
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
30. kesäkuuta 2007 @ 17:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Juu ajurit on päivitetty muutama viikko takaperin.
-Kiedis
|
core2
|
30. kesäkuuta 2007 @ 18:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kiedis: Jaa'a enpäs tiedä. Everestissä vain tuli vastaan kyseiset ilmoitukset. Näytönohjain Nvidia GeForce 6600. Ehkei BIOSia tarvitse päivittää, en tiedä.
Noh, näyttiksen ajurit kannattaa ainakin päivittää sillä se yleensä parantaa suorituskykyä. Mene osoitteeseen http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp
Sieltä valitset Graphics driver -> geforce 6 series -> käyttiksesi ja painat go!
Lataat sen tiedoston jota se ehdottaa. Sitten menet ohjauspaneeli -> lisää poista sovellus -> etsit sieltä nvidia display driver tms. -> poistat sen -> joudut boottaamaan, älä pelästy kun poistat ajurit, näytön resoluutio muuttuu pieneksi ja kuva näyttää suttuiselta (-> jos haluat pelata varman päälle, lataat DriverCleanerPro:n ja ajat sen) -> sitten asennat lataamasi tiedoston, jonka jälkeen saatat joutua boottaamaan -> vaihdat resoluution takaisin normaaliin -> homma valmis!
no joo kyllähän se näin on se mitä k0jootti meinaa että näytön ajurit on tärkeämmät päivittää jos on peleistä kysymys ja kuten hän kertoo niin vanhat ensin poistetaan.Päin vastoin on jos aletaan vaihtamaan kovia sisäkaluja koneessa!.Tällöin on monesti en sano aina vaan usein niin että BIOS täytyy päivittää koska tää edellinen ei tue tätä uutta rautaa mikä asennetaan,tämä on tärkeää että otat oikean päivityksen,koska näitä on tuhottomasti, jos teet sen niin tee se harkiten ja jos et ole varma mitä teet niin älä tee ollenkaan.nyt on niin että näissä uusissa emoissa pystyy bios:in päivityksen tekemään suoraan Windows:issa ja jos on valinnut väärän päivityksen ei se tule onnistumaan.vaan nykyinen bioksesi kieltää tämän päivityksen,tästä kaikesta saa selvän manuaalista joka seuraa emon mukana kun ostat emon.
|
Senior Member
|
30. kesäkuuta 2007 @ 18:23 |
Linkki tähän viestiin
|
@CoB92
Lainaus: sen takia koska prossu ei ehkä vanhan bios -mallin takia suostu kellottumaan yli 3.15ghz
Itselläni oli sama ongelma E6400:sen kanssa kun ei kellotunut kuin 2.5ghz. Päivitin BIOS:sin eilen ja nyt kellotui n.3ghz
|
core2
|
30. kesäkuuta 2007 @ 18:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Itselläni oli sama ongelma E6400:sen kanssa kun ei kellotunut kuin 2.5ghz. Päivitin BIOS:sin eilen ja nyt kellotui n.3ghz
Juuri näin uutta rautaa koneeseen eli 2.5 ghz: ajetaan 3.15ghz:iin on kuin uusi prossu sinun koneelles,joskus on pakko päivittää BIOS.nämä bioksien valmistajat tai kutsuisinko heitä program-makereiksi, koska ne on sitä eikä mitään muuta. sori että tää ei ilmennyt edellisessä viestissä,mutta vieläkin on mielestäni parempi päivittää näytön ajurit kuin bios, jos ei tehdä niinkuin tässä teimme ja vaihdoimme tavallaan prosessorin.En varmaan osaa läheskään kaikkea mutta meitä on monta jotka osaamme hiukan,ja yhdessä me olemmekin melko hanuja.
|
Moderator
5 tuotearviota
|
30. kesäkuuta 2007 @ 19:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti okse: Itselläni oli sama ongelma E6400:sen kanssa kun ei kellotunut kuin 2.5ghz. Päivitin BIOS:sin eilen ja nyt kellotui n.3ghz
Juuri näin uutta rautaa koneeseen eli 2.5 ghz: ajetaan 3.15ghz:iin on kuin uusi prossu sinun koneelles,joskus on pakko päivittää BIOS.nämä bioksien valmistajat tai kutsuisinko heitä program-makereiksi, koska ne on sitä eikä mitään muuta. sori että tää ei ilmennyt edellisessä viestissä,mutta vieläkin on mielestäni parempi päivittää näytön ajurit kuin bios, jos ei tehdä niinkuin tässä teimme ja vaihdoimme tavallaan prosessorin.En varmaan osaa läheskään kaikkea mutta meitä on monta jotka osaamme hiukan,ja yhdessä me olemmekin melko hanuja.
Kirjoita vastauksia, kun sulla on jotakin asiaa.
Miksi toistaa itseään? Saahan sillä korotettua arvoaan?
|
core2
|
30. kesäkuuta 2007 @ 19:56 |
Linkki tähän viestiin
|
minä olen jo sanonut sulle kerran et sun arvon korotus on kait
noussut sulle päähän kun kerran toistat sitä jatkuvasti.toteamus vaan.Katso muuten jos löytyy kirjoitus virheitä niinhän teit alussakin.kiitos avausta ilmo
|
core2
|
30. kesäkuuta 2007 @ 19:56 |
Linkki tähän viestiin
|
noussut sulle päähän kun kerran toistat sitä jatkuvasti.toteamus vaan.Katso muuten jos löytyy kirjoitus virheitä niinhän teit alussakin.kiitos avausta ilmo huomasit kai noi virheet.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. kesäkuuta 2007 @ 19:57
|
core2
|
30. kesäkuuta 2007 @ 19:59 |
Linkki tähän viestiin
|
sori kaks
|
Moderator
5 tuotearviota
|
30. kesäkuuta 2007 @ 20:02 |
Linkki tähän viestiin
|
okse, itse todistit minun olevan oikeassa noilla kahdella vastauksellasi.
Edit: kolmella!
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. kesäkuuta 2007 @ 20:13
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
30. kesäkuuta 2007 @ 20:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Ketään tuskin kiinnostaa teidän välinen kinastelu, joten eiköhän se lopeteta siihen.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti okse: jos mun muija olis niinku sä niin olis jo saanut käpyjä perseeseensä ajat sitten,anteeksi sana muoto, mut
seuraavan kerran kun ilmopj täyttää vuosia niin eiköhän osteta hame sille?????????????_
noussut sulle päähän kun kerran toistat sitä jatkuvasti.toteamus vaan.Katso muuten jos löytyy kirjoitus virheitä niinhän teit alussakin.kiitos avausta ilmo
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti IlmoPJ: okse, itse todistit minun olevan oikeassa noilla kahdella vastauksellasi.
Eivät liity mitenkään ketjun aiheeseen.
-Kiedis
|
core2
|
30. kesäkuuta 2007 @ 20:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti IlmoPJ: okse, itse todistit minun olevan oikeassa noilla kahdella vastauksellasi.
Mulla herää vaan YKSI älyttömän tärkeä kysymys siis mikset sä ole niin kutsuttu moderator.Kun olet näytät olevan aina oikeassa,omasta
mielestäsi ainakin.
|
core2
|
30. kesäkuuta 2007 @ 20:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Ketään tuskin kiinnostaa teidän välinen kinastelu, joten eiköhän se lopeteta siihen
JEES ainakin minun puoleltani,hatuttaa vaan hiukan kun tää kaveri osaa paljon mut näyttää vaan haluavan rönöttää.
ok takaisin pulpettiin.
|
Member
2 tuotearviota
|
30. kesäkuuta 2007 @ 20:46 |
Linkki tähän viestiin
|
okse, edit-nappula löytyy sun kirjottaman viestin yläkulmasta ja lainaus -nappi löytyy viestilaatikon yläpuolelta.
p150|Abit kn9|X2 4200+ @ 2.4|Connect3D x1900gt VF900|2gt
|
Mainos
|
  |
|
core2
|
30. kesäkuuta 2007 @ 21:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti vaetti: okse, edit-nappula löytyy sun kirjottaman viestin yläkulmasta ja lainaus -nappi löytyy viestilaatikon yläpuolelta.
Okey.olen yrittänyt saada apua tähän,olen lukenut tän ohjeen
moneen kertaan mut näyttää silti menevän pieleen.jos tämä ei olisi kovin työlästä,neuvoa tai vaikka lähettää joitakin esimerkkejä
vaikka yksityis viestinä esimerkiksi en näe mitään edit nappulaa ainoastaan ohjeet,ja lihavointi_>kursiivi->punainen väri->lainaus
->lisääkuva ->ja linkki.voi voi olisit tai ehkä näit tämän alussa kun tulin mukaan,olin jo hakemassa köyttä,no se ei oo ihan totta.
|