User Käyttäjä Salasana  
   
tiistai 1.10.2024 / 14:28
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > rec tiedoston mahtuminen projectx:n
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Rec tiedoston mahtuminen ProjectX:n
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Titari38
Junior Member
_
2. heinäkuuta 2007 @ 08:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei!
Osaako joku kertoa miten saan mahtumaan yli 1h 35 min pituisen rec tiedoston ProjectX:n? Tulee vain ilmoitus: "cannot find sequence header" (Ei pysty löytämään toista päätä???)
DVD:n koko on normeeli 4.7GB ja rec tiedosto yli 3.5 GB,
Pienemmissä tiedostoissa ei mitään vaikeuksia.

Titari38
arskaxx
Senior Member
_
2. heinäkuuta 2007 @ 08:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ettet vaan yritä salattua tallennetta avata ProjectX:llä, silloin tulee tuo sama herja (muistaakseni) ? Tai sitten tiedosto on muuten korruptoitunut.

Ei ProjectX:ssä pitäisi mitään kokorajoitusta olla, itse olen 5GB:n kokoisen joskus avannut tuolla.
Titari38
Junior Member
_
2. heinäkuuta 2007 @ 08:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei!
Ei tietääkseni pitäisi olla mikään salattu tiedosto.
SubTVLeffasta taltioitu elokuva.
Pienemmät (1H 32") mahtuvat ongelmitta.

Titari38
Titari38
Junior Member
_
2. heinäkuuta 2007 @ 09:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jatkoksi vielä. Kuvan nimi on Mies ja alaston ase, ja koko 3.6 Mb.
Eikä tää ole ainoa leffa, mikä ei "mahdu" tai avaudu.

Titari38
arskaxx
Senior Member
_
2. heinäkuuta 2007 @ 09:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Titari38:
Hei!
Ei tietääkseni pitäisi olla mikään salattu tiedosto.
SubTVLeffasta taltioitu elokuva.
Eikö tuo SubTVleffa ole maksullinen/salattu kanava ? Oletko topparin tallennelistasta tarkistanut, ettei tallenteen nimen perässä ole keltaista tai keltavihreää taala-merkkiä ?
Titari38
Junior Member
_
2. heinäkuuta 2007 @ 09:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu, merkki on. Mutta nämä alle 1h 31" SubTVleffat aukeavat normaalisti.
Sama vaiva on myös YLE Teeman leffoissa kuin myös Ylen, MTV3:n ja Nelosen leffoissa.
Saan kyllä poltettua leffat Topfieldistä DVD:lle tallentavan DVD-soittimem avulla, mutta tallennusaika on kuten tiedät yhtä pitkä kuin leffakin.



Titari38
arskaxx
Senior Member
_
2. heinäkuuta 2007 @ 10:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen pihalla kuin lumiukko. Se on varmaa, että noita salattuja tai osittain salattuja ei saa PC:llä auki millään ohjelmalla. Salauksen voi purkaa topparilla kunhan salausavain on vielä voimassa.

Mutta jos tuota samaa kerran esiintyy ilmaiskanavillakin, niin en kyllä osaa sanoa mitään :(

Käyppä tuolta kysäisemässä http://www.tapworld.net/forum/ , siellä on Topfield asiantuntijoita.
Titari38
Junior Member
_
2. heinäkuuta 2007 @ 11:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Täytyy katella.
Homma etenee mulla siten, että tallennan Topfieldin kovalevylle ko elokuvan, esim SubTVLeffasta.
Senjälkeen siirrän sen ALTAIR-ohjelmalla PC:lle, jossa sitten ProjectX:llä leikkaan ja muutan sen MPEG-tiedostoksi.
Olen tallentanut ja siirtänyt SubTVleffasta ennenkin leffoja ALTAIrilla PC:lle ja edelleen ProjectX:n. Näissä muissakin leffoissa on tuo $ merkki, mutta mitään ongelmaa ei aina esiinny. Leffat aukeavat normaalisti ProjectX:ssä ja jne.
Tätä aukeamis probleemaa on esiintynyt kyllä ennenkin, ja ne leffat olen polttanut DVD-tallentimella, kuten olen nyt tehnyt tämän Mies ja alaston ase leffankin.
Halu olis vain poltella leffat normaalisti PC:n kautta. Siksi kyselin!
Kiitos neuvoista!

Titari38
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
2. heinäkuuta 2007 @ 12:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos jatkossa tallennat yli 1.5h pitkät leffat kahteen osaan? ;) Ainakin onnistuisi.

AMD Athlon 3200+ | Asus A7V8X-LA | 1024MB (512MB x2) | 7600gs core 500mhz mem. 400mhz | 160Gt + 250Gt
Titari38
Junior Member
_
2. heinäkuuta 2007 @ 13:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
OK. Mut mites se rec-tiedosto pätkitään?

Titari38
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
2. heinäkuuta 2007 @ 18:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En ole näihin perehtynyt, mutta tarkoitin, että tulevaisuudessa pistät tallentimen nauhoittamaan leffaa kahteen osaan. Tuskin saat sitä pätkittyä, ellet saa sitä edes avattua.

AMD Athlon 3200+ | Asus A7V8X-LA | 1024MB (512MB x2) | 7600gs core 500mhz mem. 400mhz | 160Gt + 250Gt
Titari38
Junior Member
_
2. heinäkuuta 2007 @ 18:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, olen samaa mieltä!

Titari38
Jmaximus
Junior Member
_
3. heinäkuuta 2007 @ 06:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannattaa yrittää kopioida elokuva digiboxilla jos pystyy esim. Toppylla pystyy. Eli elokuva päälle ja rec. niin se kopioi elokuvan uudelleen. Se voi toimia tai sitten kopioi elokuva parissa osassa.
Minulla on auttanut kun olen mtv3 MAXilla törmännyt samaan ongelmaan.

Jmaximus
Titari38
Junior Member
_
3. heinäkuuta 2007 @ 18:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos neuvosta!
Kokeillaan ja kerrotaan sitten, miten kävi!

Titari38
Senior Member

4 tuotearviota
_
4. heinäkuuta 2007 @ 06:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Missä muodossa kovalevy koneessa on? FAT16, FAT32 vai NTFS?
Titari38
Junior Member
_
4. heinäkuuta 2007 @ 06:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
PS:ssä NTFS ja Topfieldissää todennäköisesti FAT 32.

Titari38
arskaxx
Senior Member
_
4. heinäkuuta 2007 @ 08:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koitetaas vielä alusta, elikkä:

Mikäli Topfieldissä tallenteen perässä oleva $-merkki on
- keltainen, tallenne on salattu, eikä sitä saa avattua ProjectX:llä
- keltavihreä, tallenne on osittain salattu, eikä sitä saa avattua ProjectX:llä
- vihreä, salaus purettu, tuon saa auki ProjectX:llä
- jos $-merkkiä ei ole ollenkaan, tallennus on tehty ilmaiskanavilta, tuon saa auki ProjectX:llä

Jos tallenteet on salattu kokonaan tai osittain, niin pura salaus Topfieldillä eli toisto päälle, sitten tallennusnappia ja kelaus 6x, menee vähän nopeammin.

Ellei isot tiedostot edelleenkään aukea, niin kokeile tuolla http://videoredo.com/ salattuja ei kyllä tuollakaan saa auki.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. heinäkuuta 2007 @ 09:03

Titari38
Junior Member
_
4. heinäkuuta 2007 @ 08:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
OK.
Koetetaan. En ole vielä ehtinyt tekemään noita hommia.


Titari38
Titari38
Junior Member
_
4. heinäkuuta 2007 @ 08:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näkyi toimivan, vaikka rec-tiedoston koko oli 6.1 MB.
Kiitos neuvoista!

Titari38
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
4. heinäkuuta 2007 @ 13:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hyvä, että sait onnistumaan.
[pilkunnussintaa]
Personal Computer on PC eikä PS. Samoin se tiedosto on varmaankin 6.1GB kokoinen, eikä MB.[/pilkunnussintaa]

AMD Athlon 3200+ | Asus A7V8X-LA | 1024MB (512MB x2) | 7600gs core 500mhz mem. 400mhz | 160Gt + 250Gt
Mainos
_
__
 
_
Titari38
Junior Member
_
4. heinäkuuta 2007 @ 13:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, voi olla! Mulla "puuttuu" kirjaimia näpääimistöltä toisinaan ja on vissiin myös "lukihäiriö!" Mutta hyvä, että tajusit kirjoitukseni virheistä huolimatta!

Titari38
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > rec tiedoston mahtuminen projectx:n
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy