Konepakettia :)
|
|
Kallutus
Suspended due to non-functional email address
|
5. heinäkuuta 2007 @ 13:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Tere.
Olen muistaakseni jo joskus viime kesänä kehuskellut koneen ostolla, mutta sitä ei vain ole tullut kun on ollut muuta "osteltavaa" :\
Nyt raha tilanne on vähän eri kuin viime kesänä...
Asiaan ->
Eli olen katsellut konetta jimmspc-store:sta (valinnut osia yms...), mutta haluaisin teidän yrittävän rakentaa jonkun hyvän koneen minulle. (vaikkapa jimmspc-store:sta)
Oikeastaan haluaisin koneesta "mahdollisuiden lähteen" :D
Eli tähän asti olen panostanut rahani varsinkin HYVÄÄN emolevyyn ja sitten prossuun sekä muisteihin.(Muistit voi hyvin olla CL4, sillä pelailen aikalailla ja kellotus intoa ei löydy uudelle koneelle varsinkaan alussa, sekä en ole ikinä koittanut laskea muistien latensseja)
Näyttiksellä ei ole nyt "alussa" niin väliä. (olen itse tuumaillut esim. 8600 GTS:ä)
Kunhan kone olisi sellainen jota pystyisi päivittämään tulevaisuudessa.
Ja hinta voisi olla sellainen 1100-1200?. (Koneenhinta, tuohon ei tarvitse tunkea käyttistä, näyttöä, kasaus ja asennus juttuja.)
PS: Olisin kiitollinen jos vain kirjoitaisitte osat ja hinnat, ettekä tekisi sillä mbnetin hintavertailu hommalla, koska se näyttää alimmat hinnat ja varsinkin muisteista on vaikea tietää mitä meinataan.
Kiitos kaikille vastanneille etukäteen :)
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. heinäkuuta 2007 @ 13:33
|
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
5. heinäkuuta 2007 @ 14:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Miksei hintavertailulla? Sinun käytössä ei ole mitään väliä mitkä ominaisuudet omaavat muistit ostat. Noh joka tapauksessa teen vaikka kaksi konetta toinen mbnetistä ja toinen jimmsistä.
1.> http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/kori.a...967,52841,57607
Tuohon lisäät koteloksi Antec Sonata III, niin hinta on postikuluineen reilut 1100? ja on nimittäin tehokkaampi kuin olet kuvitellut, tolla rahalla saa nimittäin jo melkoisen koneen :p.
2. > 
Hintaeroa on hieman noissa kahdessa, mutta oma on valintasi.
Lisäsin molempiin koneisiin Vistan, sillä kyllä se on hyvä uudessa koneessa olla ja sitä on myöhemmin kallis päivitellä.
Question everything
|
Member
|
5. heinäkuuta 2007 @ 14:45 |
Linkki tähän viestiin
|
MSI P35 Neo2-FR (PWM Cooling Mod)
Intel Core2Quad Q6600 (G0) @ 3.80 GHz (H2O)
Club3D Radeon HD 4870 512 Mb GDDR5
4 Gb Mushkin DDR2 SP2-6400 (996558+)
Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer
LC-Power Arkangel v2.2 850W
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. heinäkuuta 2007 @ 14:46
|
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
5. heinäkuuta 2007 @ 14:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Tosiaan muisteiksi voisi vaihtaa nuo mitä jipra ehdotti, sillä on järkevämpi ostaa tuommoinen paketti kuin kaksi erillistä muistia. Jos ostaa kaksi erillistä voi olla että ne on eri valmistuseristä, jolloin niiden toimivuus yhdessä on epätodennäköisempää.
Edit: Näytöstä: Jos sinulla on/aiot ostaa, 19" tuumaisen näytön jonka maksimi resoluutio on pienempää tai yhtäsuurta kuin 1280 x 1024, niin et tarvitse näyttiksestä _kuin_ tuon 320mb version, jos näytössä on suurempi max resoluutio niin on järkevää ostaa 640mb versio tai jos aiot tulevaisuudessa ostaa isomman näytön.
Question everything
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. heinäkuuta 2007 @ 14:53
|
Kallutus
|
6. heinäkuuta 2007 @ 10:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Suuret kiitokset vastanneille :)
Nuo teidän antamanne vaihtoehdot olivat huomattavasti parempia kuin omani :D
Alan nyt katseleen näitä ja tutkiskelemaan :D
|
Kallutus
|
6. heinäkuuta 2007 @ 14:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Muutes kun katselin tota sonata III-koteloa, niin tuli mieleen että onkos tossa sonatan sisällä olevassa antecin earthwatissa 1 pci-e liitin vai kaksi?
Tulevaisuutta ajatellen... tai sitten vain pitää ostaa uus poweri.. :\
|
miinis
Member
|
6. heinäkuuta 2007 @ 14:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Taitaa halvemmaksi tulla adapterin osto. :)
Pistän nyt verkkokaupasta linkin, kun en jaksanut etsiä jimmssistä samaa, erittäin suurella todennäköisyydellä löytyy myös sieltä.
|Asus M2R-FVM|AMD Ahtlon 64 x2 4200+|2GB DDR2 RAM|Seagate Barracuda 250 GB|Sapphire X1950 XT|Windows XP Mediacenter/Kubuntu (Feisty Fawn)|
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. heinäkuuta 2007 @ 14:53
|
Mainos
|
  |
|
Kallutus
|
6. heinäkuuta 2007 @ 15:24 |
Linkki tähän viestiin
|
ok, tutkailin antecin sivustoja ja tuossa earthwatts 500W on 2 pci-e kaapelia kun taas pienemmissä powereissa on yksi. :)
|