User Käyttäjä Salasana  

torstai 25.9.2025 / 16:45
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > uusi hiiri
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uusi hiiri
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
W4rm4n
Member

9 tuotearviota
_
7. heinäkuuta 2007 @ 07:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli, olen aikaisemmassa viestiketjussa kysellyt näppistä, jonka nyt olen siis ostanut, seuraavaksi olen ostamassa hiiren, olen ajatellut logitech G1-pelihiiren ostamista, mutta mieleeni tuli, että voisin tietysti paremmankin hommata, nyt siis mielellään logitechin hiiri hakusessa, peli ominaisuudet ovat tärkeät, ja näppis, jonka kanssa hiiri tekee yhteistyötä, on G11, logitechiltä...
apilas
Suspended permanently
_
7. heinäkuuta 2007 @ 08:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vai Logitechin G1:stä? No omasta kokemuksesta voin sanoa, että siinä on todella hyvä pelihiiri. Itse lahtaan porukkaa Call Of Duty 2:ssa klaanitasolla ja olen ollut tähän asti todella tyytväinen. Tosin tulevaisuudessa tulen hankkimaan Razerin Deathadderin. Perusominaisuuksiltaan tuo Razer ei ole G1:stä käytännössä merkittävästi parempi, mutta Razer tarjoaa paremman ohjelmiston hiirelle ja antaa näin ollen laajemman ja monipuolisemman käyttömahdollisuuden.

Tosin ani harvat ottavat hiirestään kaiken irti. Yleensä oston jälkeen hiiri vain lyödään kiinni, asennetaan ajurit ja sen jälkeen vain pelataan sen enempiä säätelyjä. Joskus luin jonkun kirjoituksen, jossa kerrottiin, että oikeilla säädöillä ja asetuksilla hiiren suorituskykyä voidaan saada nostettua 5%-20% perusasetuksiin nähden.

7900GTO 512mb T.S.A SANCTI
W4rm4n
Member

9 tuotearviota
_
7. heinäkuuta 2007 @ 08:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitäs tuumailette esimerkiksi logitechin G3- ja G5 malleista???
Jos jommankumman niistä hommaisin?
apilas
Suspended permanently
_
7. heinäkuuta 2007 @ 08:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Valitse G1 tai G3.
Muita varteenotettavia hiiriä ovat mm. Microsoft Habu ja Razer Deathadder.

7900GTO 512mb T.S.A SANCTI
Theobold
Newbie
_
7. heinäkuuta 2007 @ 09:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsekin omistan esille tulleen LT G1-mallin hiiren ja vaikken olekaan mainittavan hyvin menestynyt tahkoamissani peleissä, voin sanoa että kyseessä on erinomaisen hinta/laatu -suhteen omaava vipeltäjä juuri pelaamista ajatellen. Olen myös pelaillut n. 10kk G5lla, jonka kuitenkin möin pois koettuani hiiren olevan liian raskas pelaamiseen - tosin tämähän on sataprosnt. mielipidekysymys.

Tämän hetkinen hiiri on Razer DB, jota voin suositella mukavan tarkan seurannan ja kevyyden takia.

-AMD Athlon 64 X2 5600+
-ATI Radeon HD3850 256mb
-Gigabyte GA-M57SLI-S4
-Western Digital 160Gt
-Kingston 2Gt/800MHz
-Chieftec 450w
-COMPUCASE 6C60
Mainos
_
__

_
W4rm4n
Member

9 tuotearviota
_
10. heinäkuuta 2007 @ 16:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ok, kiitos kaikille, olen nyt ostanut G5 hiiren ja mielestäni se sopii ensinnäkin todella hyvin käteen ja kaikki sormet mahtuvat sutjakasti sen kyytiin, eli peukalokaan ei enää mattoa kuluta, teflon tassut ovat loistavat ja laserin tarkkuus on vertaansa vailla, olen myös tottunut tähän painavaan hiireen ja se tuntuu tudella sopivalle painonsa puolesta, kun lisäsin sen kyytiin painomodulin maksimipainolla, mutta sanokaapas nyt tähän ketjuun, että kannattaako minun hommata pehmeä matto, kun nyt minulla on tämmöinen kova muovipintainen USB-hub-hiirimatto...
Olen itse tuuminut jonkin halpismaton hommaamista hubimaton päälle.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > uusi hiiri

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy