User Käyttäjä Salasana  

torstai 25.9.2025 / 18:38
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > mx revolution vs. g-hiirisarja
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
MX Revolution vs. G-hiirisarja
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
WinnField
Account closed as per user's own request
_
7. heinäkuuta 2007 @ 09:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
elikkä kumpi on parempi Mx Revolution logitechilta vai kyseiset G-hiirisarja logitechilta.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. heinäkuuta 2007 @ 09:32

liikeri
Senior Member
_
7. heinäkuuta 2007 @ 09:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mx on teknisesti hieman parempi mutta kannattaa kokeilla mikä sopii käteen parhaiten.
G-sarja on tehty pelaamista silmällä pitäen kun taas MX on tarkkaan ammattikäyttöön suunnattu.

molemmissa paljon hyviä puolia itse en pidä Mx:än muotoilusta

Antec p180 corsair HX620W, Asus rampage formula, Intel c2q Q9450@3.2GHz, zalman 9500 w/o leds, 2X2GB OCZ, 8800GTS 512MB, x-fi fatal1ty Professional.
Senior Member

4 tuotearviota
_
7. heinäkuuta 2007 @ 12:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse taas pidän tästä MX Revolutionista paljon enemmän, kuin G7:sta. Tässä on muutama asia paremmin, kuin G7:ssa.

Tässä on sisäinen akku, eli ei vaihdettava. Hiiri laitetaan tohon laturiin, joka on kiinni usb johdolla koneessa, silloin kun hiirtä ei käytetä, ja luonnollisesti samalla hiiri laitetaan pois päältä pohjasta. Hiiri latautuu siinä sen aikaa, kun sitä ei käytä. Akku kestää viikon pari täydellä latauksella, kun taas G7:n akku loppuu aktiivisessa käytössä noin vuorokaudessa, jolloin se pitää vaihtaa toiseen akkuun, kenties kesken pelin. En ole saanut kertaakaan tässä MX Revolutionissa akkua loppumaan kokonaan, kun laitan sen aina latautumaan, kun lähden jonnekin ja kone jää päälle.

Kaveri omistaa G7:n ja sanoi, että siitä irtosi pohjasta (varmaan johtuu hiirimatosta, joka on sekin vaikea löytää hiirelle sopivaksi) yksi noista teflon tassuista.

Itse pidän MX Revolutionista sen muotoilun ja käyttömukavuuden takia. Rulla on paljon nopeampi, kuin G7:ssa, vasemmassa laidassa olevalla rullalla voi selailla eri ikkunoiden välillä vähän pyörittämällä sitä suuntaan tai toiseen. Kaupassa äkkiseltään kokeiltua G7 tuntui mukavemmalta, mutta väärässä olin. Tähän tottuu nopeasti.

Molemmat hiiret ovat hyviä. Kyllä MX Revolution sopii niin ikään erinomaisesti pelailuun. Kannattaa tosiaan varmaan enimmäkseen päättää sen perusteella, kumpi tuntuu mukavemmalta kädessä.

-Kiedis
pseDe
Suspended due to non-functional email address
_
8. heinäkuuta 2007 @ 19:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläni tuo revolution. Tota peukalorullaa itse käytän musiikkibiisien vaihtoon (toimii ainakin winamp ja wmp)
Muotoilu on hyvä ja käsi saa kokoajan olla lepoasennossa hiiren päällä. Ongelmia en ole havainnut reilun kuukauden käytön jälkeen.
Mainos
_
__

_
WinnField
Account closed as per user's own request
_
8. heinäkuuta 2007 @ 20:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse ostin nyt aluksi ton revolutionin ja olen ihan tyytyväinen siihen, vielä pitäisi ostaa joku g hiiri vertailuun.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > mx revolution vs. g-hiirisarja

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy