User Käyttäjä Salasana  

torstai 16.1.2025 / 15:51
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > daxter
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
daxter
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
henkaboy
Junior Member
_
8. heinäkuuta 2007 @ 13:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no olen aika alussa tässä pelissä ja tarten heti apua... no olen päässyt juuri sen tehtävän jossa se ihme mehiläis kuningatar piti tappaa ja kun mä pääsin sen läpi niin mä pääsin sen yhen ukon taloon ja nyt mä en pääse pois sieltä!! mitä mun pitää tehä jotta pääsisin ulos sieltä?

sori jos teksti on epäselvää

LOL
shnigi
Senior Member

3 tuotearviota
_
8. heinäkuuta 2007 @ 16:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ukon talo ? siis sen työnantajasi ? Menet ovesta ulos ?
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
8. heinäkuuta 2007 @ 17:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siinä, missä on ekat sänkytehtävät (älkää ajatelko kaksimielisesti), eli se matrix vai? Siinä on aika kinkkisesti se ovi kulman takana, etsi, kyllä pitäisi löytää.

AMD Athlon 3200+ | Asus A7V8X-LA | 1024MB (512MB x2) | 7600gs core 500mhz mem. 400mhz | 160Gt + 250Gt
henkaboy
Junior Member
_
8. heinäkuuta 2007 @ 19:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mut se ovi ei aukea!!! siinä vasta ongelma!

LOL
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
9. heinäkuuta 2007 @ 03:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis eikö siellä toisella nurkalla ole toinen ovi? Katso tästä, jos löytyisi apua.

AMD Athlon 3200+ | Asus A7V8X-LA | 1024MB (512MB x2) | 7600gs core 500mhz mem. 400mhz | 160Gt + 250Gt
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > daxter

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy