User Käyttäjä Salasana  

perjantai 10.1.2025 / 10:54
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > htc x7500 advantage sisäänrakennetun gps-vastaanottimen asetukset
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
HTC X7500 Advantage sisäänrakennetun gps-vastaanottimen asetukset
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Perkeleen
Suspended due to non-functional email address
_
8. heinäkuuta 2007 @ 15:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on HTC:n X7500, jossa kehutaan sen sisäänrakennettua gps-vastaanotinta. Minulla on myös TomTom Navigator 6 ohjelma puhelimessa, mutta en saa sitä vastaanottamaan gps-signaalia. Tarvitsisin pikkaisen apua asetuksien kanssa. Olen yrittänyt itse säätää, mutta ei ole tuottanut tulosta. TomTom myös ilmoittaa että ei ole gps-laitetta käytössä. TomTom:sta olen asetuksista laittanut että käyttää sisäänrakennettua gps-vastaanotinta, mutta ei auta. GPS asetuksia olen yrittänyt räveltää, mutta ei auta.

Auttakaa nyt ihmeessä ihmiset joilla on kokemusta kyseisestä laitteesta. Tai jos muuten vain teidätte miten saada navigaattorin toimimaan.

ASUS A8N-E nForce4
AMD 64 3200+ VeNice
1024MB DDR
Maxtor DiamondMax10 300Gb
NX-5000 Poweri
Novatron S9 Kotelo
Kerpeles
Suspended due to non-functional email address
_
24. lokakuuta 2007 @ 20:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
On mennyt jo jonkin aikaa alkuperäisestä viestistä, mutta saitko selvyyttä ongelmaan?
On meinaan sama vika... Viikon toimi ja sitten "ei gps-laitetta"...

Ei se noin voi toimia...
025a
Newbie
_
5. helmikuuta 2008 @ 16:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jos olet valitsemasi tom tom alueen ulkopuolella ei gprs toimi.Siis jos olet valinnut tom tom asetukseesi esim porvoo....ei gprs toimi 70km alueen ulkopuolella.Koko maata kattavan tom tom asetuksen voi ostaa n.150e neuvoisin poistamaan tom tomin ja ostamaan esim route 66 muistikortin...itse olen tehnyt niin.
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > htc x7500 advantage sisäänrakennetun gps-vastaanottimen asetukset

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy