User Käyttäjä Salasana  

maanantai 6.1.2025 / 14:04
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > vastaanotetut kuvat
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Vastaanotetut kuvat
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
tememies
Junior Member
_
8. heinäkuuta 2007 @ 16:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun joku lähettää mulle kuvan niin miten mä saan sen silleen et ei pidä netis käydä kattoo, et tulis suoraan puhelimelle?
core2
Suspended due to non-functional email address
_
10. heinäkuuta 2007 @ 17:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tememies:
Kun joku lähettää mulle kuvan niin miten mä saan sen silleen et ei pidä netis käydä kattoo, et tulis suoraan puhelimelle?
Olisiko tässä nyt kysymys tästä älyttömän tyhmästä
jutusta,jota en ensiksi uskonut todeksi,(niin ekaks)
mut oli pakko lopulta uskoa,se kävi näin mä lähetin MMS:ää Telia- Soneralta Elisalle,eikä tuu perille,4-5 yritystä,ei mitään. Lopulta kysyttiin Elisalta missä vika,hyvä vastaus,heidän välillään ei ole sopimusta MMS:än toimittamisesta toisilleen,hyvä ihminen vuosiluku 2007.Sanoin ihan ilman ironiaa.
Ei mitään tyttö vaan hymyili,no eihän se ole hänen vikansa.
Ja jos vika ei ole tämä niin ota yhteyttä omaan operaattoriisi.
Senior Member
_
23. heinäkuuta 2007 @ 13:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Verkko ohjaa mms viestit suoraan verkkoon katsottavaksi jos vastaanottavassa puhelimessa ei ole asetukset kunnossa. Eli tilaa itsellesi mms asetukset ja lähetä sen jälkeen yksi mms viesti johonkin niin silloin verkko tietää että siihen numeroon voi ohjata tulevat mms viestit.

Asus M6Va
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > vastaanotetut kuvat

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy