One Must Fall 2097 - Pelaajia?
|
|
Newbie
|
8. heinäkuuta 2007 @ 21:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo, mä muistelin noita vanhoja tappelu pelejä kun pelasin one must fall: Battlegrounds nimistä tappelupeliä, sitten muistin ton omf 2097, jota pelasin miljoonia vuosia sitten. Sitten päätin ettiä sen jostain ja sain sen jopa käsiini. Mutta sitten kävi sellai kämmi, että omalla koneella se peli lähti käyntiin, mutta kun koitti mennä siihen hahmon valinta systeemiin niin se sammui yhtäkkiä. Kokeilin samaista peliä vähän vanhemmalla koneella. Se toimii hyvin, mutta sammuilee yllättävän usein, ja yleensä keskellä ottelua.
-Joten kysynpä teiltä apua, jotka tiedätte asiasta enemmän.
1: Kuinka saan one must fall:in toimiis uudessa koneessa, sellai että kun valitten hahmoa se ei heittäis pihalle.
2: Vanhemmalla koneella sammuminen vähemmälle?
3: Äänen kanssa on ongelmia kummallakin koneella, ku ei oikein ne äänikortti valinnat setupissa toimi, ne tökkii pahasti, ja Gravis Ultrasound systeemi vai mikä höyste nyt olikaan, jos sen ottaa peli ei edes lähe käyntiin. Sound blasterit toistaa ääntä, mutta tökkii ihan pirusti ja lyö yhen äänen 3-4 kertaa. Yks semmoi ukkosen isku alussa kuulostaa siltä kun se iskis 5 kertaa.
Jos joku tietäisi miten edes saisin uudessa koneessa toimimaan one must fallin, se riittää. Mutta jos voisitte jeesiä tossa 2 ja 3 niin olisin siitäkin hyvin kiitollinen.
Ainiin, ne ketkä on pelannu omf 2097 niin saa tietenkin laittaa kommentteja pelistä. Kiitän vastauksistanne.
|
Member
|
9. heinäkuuta 2007 @ 13:17 |
Linkki tähän viestiin
|
heh..
ome must fall.. legenda.. ainoa että tuo battleground on Miljoona kertaa huononpi kuin ensimmäinen..
omasta mielestäni tosi epäonnistunut versio. aikanaan se kyl haukuttiin jo pelit lehdessäkin flopiksi..
pelailin sitä hetken ja luovuin tosi huonon pelattavuuden ja ukkojen takia..
tosin ekaa osaa pelailen vieläkin joskus.. ainoo että on liika helppo vaikka laittaa kaiken vaikeimmalle..
kaikilla on tullut hakattua joka vaikeusasteella läpi..
jaguar on kyllä tosi mato pelti kasa.. se on ainoo ukkeli jolla osaan 100% tappo combon. vaikeimmalla tasolla.
mut joo.. noihin teknisiin onkelmiin en kyl oikeen osaa vastata. :S
hepsis.. kun lukis kunnolla..
siis testasit battlegroundia mutta innostuit ekasta omf:ista.?
et jos käytät tuota xp käyttistä tai jotain missä ei enää dossia ole niin itselläni se vorkkii hyvin dosbox nimisellä ohjelmalla..
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. heinäkuuta 2007 @ 13:21
|
Newbie
|
9. heinäkuuta 2007 @ 20:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Kiitos jeesistä.
Juu, itsekkin diggaan enemmän tosta vanhemmasta. Ja Jaguar on mun lemppari. Sitten tulee Shadow.
Ja se on aika helppo kun sen oppii.
|
Member
|
9. heinäkuuta 2007 @ 20:45 |
Linkki tähän viestiin
|
siin on sit kans tuo flail voittamaton kun kehittää ne ketjut nopeimmiksi.. se hiutoo sellasta alalyöntiä niin nopeasti ettei vihu ehdi nousta ylös kunnolla kun se jo osuu taas.. eli vihun voi hakata hengiltä kunhan kerran saa sen maahan lyötyä.
:D
|
Newbie
|
10. heinäkuuta 2007 @ 09:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo : D Se flail on vaan ärsyttävä vastustajana. Itse pelailen jaguarilla, katanalla ja shredderillä, ne on aika kovia. Thorn on kans ätsyttävä vastustaja, mutta ei se haittaa siltikään... : D Toi on niin legenda peli et ihan sama vaikka nova ois vastustajana niin sitä jaksaa tykittää tunnista toiseen. Mä pelasin vähä aikaa turnausta novalla, mutta sitten se jäi siihen ku osaan paljon paremmin shadoulla ja jaguarilla pelata.
|
Member
|
10. heinäkuuta 2007 @ 10:04 |
Linkki tähän viestiin
|
nojuu.. kun sitä tuli hakattua aikanaan aikas lailla.. Muummuassa siten että kehitin hahmosta vaib staminan ja nopeuden jätin tehot pois.. ja robotin siten että vain nopeus ja armory. ja stunni..
siinä saa vaikeimmalla tasolla hiukan aikaa tempoa novaa naamaan ennenkun se luovuttaa..
mutta tulee mahtipontisesti pointsei.. :D
Mut on se nova ihan sairaan teho botti pelatakkin.. sil kun sattuu ne iskut ihan perskuleesti.. ja aina vaan granaattia perään tai pitkällä lennolla ohjusta.. REPII REPII..
liika helppo. vain vaikeimmallakin. :D
harmi että se 2 versio on niin floppi.. tuosta saisi helposti uuden tosi suositun pelin kun kehittäisi graffat ja toisi muuta uutta. mut pitäisi tuon vanhan tyylin..
minä ostaisin ainakin :D
|
Newbie
|
10. heinäkuuta 2007 @ 17:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Totta turiset, battlegrounds on kusi. Mä en jaksanu viimeistellä ensimmäistä mättöä loppuun. Ku mun lemppari jaguari on niin vitu paljon erilai ku tossa alkuperäisessä.
Ja kyllä varmaan myisi vitusti jos siitä tehtäis samanlainen ku alkuperäisestä, mutta pistettäis vaa uudempaan uskoon. Meikä jaksaa tykittää tota alkuperäistäki koko aika.
Mun mielestä se novaki on helppo, eikä mulla mee kauaa aikaa että saan kaadettua sen. : D
Paras tappelupeli koskaan varmaan. En ole kokeillu paljoo niitä, mutta toi on ehdottomasti paras mitä olen PC:lle kokeillut.
|
Member
|
10. heinäkuuta 2007 @ 19:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Mutta kokeileppa rakentaa se jammu silleen että et kehitä ollenkaa voimia vain nopeutta ja kestävyyttä. ja vaikeimmalla tasolla..
aluksi on aikas perhanallisen vaikeeta kun ei tahdo saada osumia ja nekin jotka osuu ei satu.. :D
mut tulee mielenkiintoisia matseja siel world championis. :D niit saa nimittäin hakata kun vierasta sikaa eikä tule kunnolla ees naarmui. :)
ja ne kun osuu niin sattuu :D
by the way.. mikä on suurin combo jonka olet shadowlla saanut aikaiseksi.??
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. heinäkuuta 2007 @ 19:05
|
Newbie
|
11. heinäkuuta 2007 @ 11:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Flaililla vaan 9 osuman combon, eli aika surkeen ilmeisesti.
|
shnigi
Senior Member
3 tuotearviota
|
11. heinäkuuta 2007 @ 12:08 |
Linkki tähän viestiin
|
No nykykoneilla en lähtis edes kokeilemaan ääniä tohon peliin, sen verran vanha että tekniikka on jo valovuosia edellä :D Sammumisesta en sitten tiedä kun omalla koneella pyörii ihan mainiosti.
|
Member
|
11. heinäkuuta 2007 @ 19:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse kun aikanaan kiskoin tuolla Shadowlla 67 hitin combon.. ei muista kyl yhtään plajonko se sattui.. aikas paljon. :D
|
Newbie
|
13. heinäkuuta 2007 @ 08:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Rankka combo! Perkele. 67 osumaa, miten pystyt siihen? XP
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. heinäkuuta 2007 @ 08:21
|
Member
|
13. heinäkuuta 2007 @ 09:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Sil shadowlla on perkuleen nopee se alapotku ja ala lyönti kun on kaiki maximissa.
niin seinää vasten kaveri kiinni shadowlla. hutkii mätkii. ja potkaisee sen alapotkun kun kaveri on putoamassa kanveesiin niin joskus sen saa nousemaan ilmaan ja voipi jatkaa hutkimista.. ei ne lyönnit mitään satu mut saa hurjat combo pojot ja hyvän mielen.
tosin tuo ei ole onnistunut kun 3 kertaa. isku haitarilla 50-67.
et siinä on jo enenpi tuuria kun taitoa.. sellanen perus setti pyörii siellä 30 iskun kieppeillä.
mut jagge taitaa olla ainoo jolla saa 100% energiat vievän combon.. kun sille saa ne kehitykset siihen silmä säteisiin.. niitä kun on vaikeimmalla tasolla 2 niitä kehityksiä.
crystalin veljelta saa kun hajottaa crustalin jaguarin ja sit saa toisen siltä pupulta kun on eka voittanut ja hajottanut. jonkun perus kaverin ja sit sen pupun tyttöystävän ja sit itse sen pupun.
ei vaan muista minka voittaessa se tuli tuo pupu..
ne kun on jaguaarilla tosi helpot noi lopetus liikkeet. shadowlla menettelee. ja novalla on kohtuu helpot.. muiden liikkeitä en edes opetellut. pelasin vain läpi. niin ja katanan tietenkin.
:D
|
Mainos
|
  |
|
Newbie
|
23. heinäkuuta 2007 @ 12:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Allraittii. Katana on just rankka, mun lemppari on jaguari ehottomasti. Mutta jeps. Ei ole nyt oikein kerenny pelailla omf:fää ku on muitaki bisneksiä. Mutta sillo tällöin tulee pelailtua jos ei ole muutakaan tekemistä.
|