|
näytönohjain ongelma-pelit ei toimi niinku pitäs.
|
|
|
arbeit
Newbie
|
10. heinäkuuta 2007 @ 06:17 |
Linkki tähän viestiin
|
|
eli ostin uuden näytönohjaimen (GF 7600GT). normaalissa käytössä (netti,työpöytä yms) mutta kun alan pelata esim. cs tai css niin fps on vain 10 css ja 40-60 cs. missä voisi olla ongelma, kun tietääkseni 7600gt pitäs pyörittää näitä pelejä huomattavasti paremmin(?) ajurit olen koittanut asentaa nyt 3 kertaa ja vanhat olen ottanut alta pois.
koneeni: virtalähde: 350w
prossu: pentium 4~2933MHz
ramm: 1GB (2x512)
emolevyä en tiedä, mut taitaa olla joku asus (esim. everest home edition ei tunnista)
|
AfterDawn Addict
|
10. heinäkuuta 2007 @ 12:21 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Ota v-sync pois päältä. Jos se ei auta, niin ainakin css:ssä kanntaa laskea graffoja, koska sitä se 7600gs ei kyllä pyöritä täysillä kunnolla muutenkaan.
N900/Xbox360/PS3/Wii/Desktop pc/kannettavax3
|
|
arbeit
Newbie
|
10. heinäkuuta 2007 @ 12:46 |
Linkki tähän viestiin
|
|
sehä tässä ihmetyttääki erityisesti että tää ongelma esiintyy millä tahansa graffoilla, eli ku kokeilin ni reso oli 800x600 ja kaikki karkit pois. tuntuu ku tää uus näyttis olis yhtä paska ku vanha (6200tc). voisko olla niin, että tää uus näyttis olis paskana? vai voisko esim windowsin uusiks asentaminen auttaa? lämmötki pysyy rasitukessa siinä 60.
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
10. heinäkuuta 2007 @ 13:16 |
Linkki tähän viestiin
|
|
onko sulla esim. AA ja AF päällä grafiikka asetuksissa, jos on ota pois päältä.'
Ei se windowsin asennus taida kyllä auttaa jos ohjain kerran toimii.
a mon avis
|
|
arbeit
Newbie
|
10. heinäkuuta 2007 @ 14:00 |
Linkki tähän viestiin
|
|
ei ole. tää steam kyl valitti että mun ajurit ois vanhentuneet... mul on nyt 94.24 mut ne on kyl tietääkseni uusimmat ainaki nvidian sivuilla, mut onko jollain sit parempaa tietoo asiasta?
|
|
arbeit
Newbie
|
10. heinäkuuta 2007 @ 14:04 |
Linkki tähän viestiin
|
|
niin ja ei kai tää mun muu kokoonpano aiheuta sit pullonkaulaa suhteessa tähä näyttikseen?
|
|
PEKEli
Member
1 tuotearvio
|
10. heinäkuuta 2007 @ 18:26 |
Linkki tähän viestiin
|
|
kokeileppas sourceen ainakin pistää dx9 ainakin direct-x tasoksi ja sitten voit jotain asetuksia huonontaa, omalla 7800gssällä toimii kaikki max asetuksilla paremmin mitä perse dx level 81 asetuksilla, kun osaa ottaa peli hyödyn kortin ominaisuuksista.
|
|
arbeit
Newbie
|
10. heinäkuuta 2007 @ 19:05 |
Linkki tähän viestiin
|
|
directx on 9.0c. ja siis mulha oli pelates reso tosiaan se 800*600 ja kaikki asetukset alimmillaan. koitin myös asentaa kortin uudestaan, mutta eipä auttanut sekään.
|
|
Mainos
|
  |
|
|
klipkning
Newbie
|
21. heinäkuuta 2007 @ 13:27 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Itselläni aivan samankaltainen onglema 7600gs:llä. Olen juuri formatoinut koneen ja asentanut ajurit uudelleen. Steam väittää samoin että ajurit ovat vanhentuneet. Samankaltainen ongelma Oblivionin kanssa: "Video hardware unrecognized", kun peli pyrkii tunnistamaan näytönohjaimen ja asettamaan videoasetukset automaattisesti.
|