Tietokone ongelma!
|
|
muujuu
Newbie
|
10. heinäkuuta 2007 @ 11:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Eli olisi semmoinen ongelma että tietokoneeni tekee semmoista että se toimii välillä ihan kunnolla ja välillä se tökkii ihan vitusti ja esim. CSS:ssä fps tippuu 10:een ja pysyy siinä ja vähän ajan päästä se jökkää vaan siihen paikoilleen. ja sitten kone pitää buuttia.
Käytin konetta huollossa ja siellä se toimi täydellisesti mutta kotona sama ongelma. Eli keskusyksikkö on täysin kunnossa.
Mikä koneessa on vikana? Ja mitä pitäisi tehdä että saisi koneen taas toimimaan kunnolla?
:EE
|
AfterDawn Addict
|
10. heinäkuuta 2007 @ 11:57 |
Linkki tähän viestiin
|
Millaisia lämpötiloja kone näyttää levossa ja rasituksessa? Everest ja speedfan ovat hyviä ohjelmia noiden lämpöjen tarkkailuun.
N900/Xbox360/PS3/Wii/Desktop pc/kannettavax3
|
muujuu
Newbie
|
10. heinäkuuta 2007 @ 17:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Niin mutta kun se toimii välillä esim 2 viikkoo putkeen ja välillä kun sitä ei ole esim. käytetty viikkoon niin se rupee heti tökkimään ja sitten kaatuu. Joten eise noista lämmöistä voi kiinni olla.. vai mitä?
|
AfterDawn Addict
|
10. heinäkuuta 2007 @ 19:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Kannattaa ne siltikin tarkistaa.
Sitten kannattaa myös ajaa kovalevy testi. Joka löytyy kovon valmistajan sivulta. Ja muisti testi ( memtest ).
|
muujuu
Newbie
|
11. heinäkuuta 2007 @ 08:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Älyätköhän sinä että keskusyksikössä ei ole vikaa? joten missä vika on?
|
atholn
Senior Member
3 tuotearviota
|
11. heinäkuuta 2007 @ 09:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti muujuu: Älyätköhän sinä että keskusyksikössä ei ole vikaa? joten missä vika on?
Jos keskusyksikössä ei ole vikaa niin sitten ei ole missään. Joten tee niinkuin juhha84 sanoi.
|
lala2m
Suspended due to non-functional email address
|
24. heinäkuuta 2007 @ 07:30 |
Linkki tähän viestiin
|
eihän netin asetuksissa ole mitään(vikaa)tai itse netti yhteydessä.
jotain rautaa:D
|
AfterDawn Addict
|
24. heinäkuuta 2007 @ 09:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllä se on aivan selvä rauta vika tuossa koneessa. Ongelma ei ole netissä jos kerta koko kone pitää boottia. Mutta muujuu näyttää olevan asiantuntia eikä oikeasti tarvitse apua.=)
|
lala2m
Suspended due to non-functional email address
|
25. heinäkuuta 2007 @ 04:04 |
Linkki tähän viestiin
|
jep.:D
jotain rautaa:D
|
muujuu
Newbie
|
25. heinäkuuta 2007 @ 11:53 |
Linkki tähän viestiin
|
hmm.. No kyllä mä nyt jotakin kuitenkin tiedän, mut tähän mulla ei ollu harmainta aavistustakaan. Mutta sori jos annoin tuommosen kuvan :E
Joo mutta nyt kone toimii, formatoin koneen jonka jälkeen tökkiminen loppui, mutta vielä sittenkin kone kaatui yhtäkkiä ja otin minun toisen kovalevyn pois jonka jälkeen tämä loppui. :)
Mutta kiitos auttaneille!
|
Mainos
|
  |
|
muujuu
Newbie
|
25. heinäkuuta 2007 @ 11:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Pyydän vielä anteeksi noita minun vastauksia :DD Meinas vaan jo hermot tämän kans mennä :PP
|