User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 22.1.2025 / 05:09
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > dvd x copy:lla väärät tekstitykset
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DVD X Copy:lla väärät tekstitykset
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Miktus
Newbie
_
17. lokakuuta 2003 @ 15:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Osaako kukaan kertoa minkä vuoksi DVD X Copy Xpressillä kopioitaessa tekstitykset tulivat ruotsiksi ja tanskaksi, mutta ei suomeksi vaikka ennen kopiointia valitsin tekstityskieleksi suomen. Ostin polttavan eilen ja ensimmäinen leffa onnistui hyvin, mutta toisen kanssa tein jo kaksi lasinalustaa. Olen siis aika "keltanokka" näissä hommissa.
Moderator
_
17. lokakuuta 2003 @ 15:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
DvdShrink jätti joskus kokonaan tekstit pois-> kävin ostamassa dvd+rw levyn, jolle poltan eka. Jos leffa pyörii ok soittimessa -> poltto dvd-r levylle. Näin ei tule yllätyksiä
snapsix
Senior Member
_
18. lokakuuta 2003 @ 18:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuo RW-levylle poltto on ihan hyvä keino mukinalusten välttämiseksi, mutta DVDxCopy:n kanssa voi tehdä myös niin, että kun ohjelma ehdottaa "Continue with burn?", avaakin resurssienhallinnan ja tarkistaa softaplayerilla kuten esim. PowerDVD, että miltä leffa oikeastaan näyttää. Samalla voi myös nimetä xCopyn tekemän hakemiston eri nimelle, jos haluaa polttaa jollain muulla ohjelmalla tai muokata edelleen. Tällöin xCopy ei hakemistoa hävitä, vaikka ohjelman sulkisi.

Wanha!
Junior Member
_
21. lokakuuta 2003 @ 07:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla kävi tekstin kanssa ihan samanlailla, piti tulla suomi tulikin islanti, koitin uudelleen ja sama tulos.
Olin hieman ymmällä ja olen vieläkin. Onks teillä ollut kuvanlaadun kanssa ongelmia. Joskus mulla pientä nykimistä ja kuva ja ääni ei palanssissa. Ainoastaan joskus ja vain yhdessä kohdassa levyä. Asemani Sony DRU-500AX ja levyt Punaisia Datawrite Classic 4x levyjä. Niin ja joka kerta kun kopsaa levyn antaa ilmoituksen ettei voi polttaa levyä, mutta kun painaa ok niin jatkaa tehtävää kiltisti eikä enään muita virheilmoituksia.
Mainos
_
__

_
Miktus
Newbie
_
21. lokakuuta 2003 @ 08:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"Onks teillä ollut kuvanlaadun kanssa ongelmia. "
apasara:
No, mulla ei ole kerenny vielä tuo kuva v*ttuileen, mutta tuon tekstin kanssa olen ihmeissään. Täytyypä tehdä tästä lähtien niin kuin snapsix ehdotti, eli resurssienhallinnan kautta tarkastaa elokuvan ennen polttoa.

Mulla asema on LG GSA-4040B ja levyt on tällä hetkellä Haaparannalta (Ruotsin puolelta) ostettuja reilun 2?:n levyjä jotka ovat toimineet muuten ihan hyvin.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > dvd x copy:lla väärät tekstitykset

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy