User Käyttäjä Salasana  

lauantai 5.4.2025 / 02:21
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tietokoneen näytöt > resoluutio asiaa! nyt pitäis tietää ku huomenna näyttö ostamaa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Resoluutio asiaa! Nyt pitäis tietää ku huomenna näyttö ostamaa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
11. heinäkuuta 2007 @ 16:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo eli oon ostamassa uutta näyttöä luultavasti 19laajakuva.
Max reso on se 1400x900.
Mulla on aika vanha kone ja näyttis on mitä se ny on nii mite kuva meneee jos pelaan esim css resoilla 800x600? meneekö tosi pieneks ja sekavaks? vai mitä tapahtuuu?

Kertokaa nopeesti
Senior Member

15 tuotearviota
_
11. heinäkuuta 2007 @ 17:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kuva vain venyy koko näytölle eli kaiki on venähtänyt. ei vakavampaa.. mutta onhan noita muitakin resoja kuin tuo joissa on juuri tuo suhde.

1337 viestiä kirjoitettu 31.3 2008
Junior Member
_
11. heinäkuuta 2007 @ 18:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ok. No oon aatellu tätä LG:N näyttöä mitä olisit mieltä onko hyvä?
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/46210

Luin muista keskusteluista että säädöissä on jotain munimutkasia juttuja ne vähä mietityttää mua?:D
Mainos
_
__

_
Senior Member

15 tuotearviota
_
11. heinäkuuta 2007 @ 18:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ainakin ominaisuuksiltaan tuo on hyvä näyttö

1337 viestiä kirjoitettu 31.3 2008
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tietokoneen näytöt > resoluutio asiaa! nyt pitäis tietää ku huomenna näyttö ostamaa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy