Moikka!
Luulen kyllä,että tässä ei tarvi enää tehdä mitään portinohjausta!Ainakin omasta mielestä tuntuu! Kun se muuten toimii ihan moitteettomasti.
Löydän hubit ja kun siellä tulee lista esille mulle eri hubeista,tuplaklikkaan valitsemallani hubeilla,niin yhdistyn tai saan yhteyden heihin.(En aina kaikkiin,mutta suurimpaan osaan)Oikealle puolen ilmestyy käyttäjät!Klikkaan sitä suurennuslasia.Sen jälkeen tulee se kompastuskivi!Vaikka hakisin mitä,en saa sitä imuroitua.Kun olen kirjoittanut mitä etsin,niin klikkaan etsi painiketta.Siinä lukee vain,etsii sitä tuotetta,minkä kirjoitin sinne.Se sama lause pysyy samana vaikka vuorokausikaupalla!Olen kokeillut niin,että olen hakenut käyttäjiltä tiedostoja.Silloin sinne alapuolelle ilmestyy kyllä käyttäjän tiedot,mutta silloin se seilaa välillä aikakatkaisu-yhdistetään-aikakatkaisu..jne!Silloinkaan en saa edes niitä tiedostoja näkyville!
HUOM!!Siinä vaiheessa kun olen saanut yhdistettyä ja oikealle puolelle ilmestyy käyttäjät,niin kun klikaan sitä suurennuslasia,niin käyttäjät katoavat kuvasta.On vain käyttäjän kohdalla tyhjä ruutu kuin käyttäjien vasemmalla puolen oleva tyhja isompi ruutu!Onko se O.K.??
Sellainen asia vielä:Siinä kun on kohta!"Haun valinnat"Vain käyttäjät,joilla on vapaita latauspaikkoja.Pitääkö se olla rastitettuna.Siellä ilmestyy kohta silloin kun olen "Yrittämässä "imurointia,vasemmalle pieneen ruutuun tiedot valmiiksi rastitettuna kohta,miltä hubilta olen imurointia suorittamassa tai paremminkin etsimässä ja rastia vailla oleva kohta,jossa lukee:Vain jossa olen operaattori!Vielä on tämä latauspaikkojen määrä.Onkohan niissä jotain häikkää.Laitoin 5,niinkuin ohjeessa neuvottiin! Näihin asioihin toivoisin lisävalaistusta ja apuva!
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. heinäkuuta 2007 @ 22:05
|