User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 29.9.2024 / 10:30
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua kaapeliverkon digibokseista > tf5100pvrc hdmi vai procaster pvr-6200c
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
TF5100PVRc HDMI vai ProCaster PVR-6200C
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
novena
Newbie
_
13. heinäkuuta 2007 @ 14:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei,

olen tassa miettinyt digiboxin ostoa ja nayttaisi silta, etta nuo kaksi otsikossa olevaa ovat vahvoilla, koska haluan juuri tallentavan digiboxin ominaisuuden. Topfieldissa on vissiin ollut hieman napsumisvikaa mita taalta olen lukenut, entas procaster? Onko siina mitaan tyyppivikaa, joka kaantaisi kenties vaa'an Topfieldin puolelle? Jos joku viisas osaisi sanoa, etta kumpi kannattaisi ostaa niin olisin kovin kiitollinen. Kiitos paljon etukateen!

Sauli
AfterDawn Addict
_
13. heinäkuuta 2007 @ 16:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse kanssa jahkailin pitkään noiden laitteiden välillä.sitten kävin viime maanantaina hakemassa Topfield TF-5100 PVRc - HDMI boxin.
Ei vielä ole ollut mitää ongelmia.tallennukset ja toistot ovat onnistuneet/toimineet,kuva, textit on ihan ok,eikä mitään ylimääräisiä ääniä ole kuulunut.Käyntiääni tosi hiljainen,eikä mitään resonointia esiinny.Alkuasennukset meni ihan ok,että toistaiseksi mennyt kaikki hyvin. Uuden "Topparin" onnellinen omistaja.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. heinäkuuta 2007 @ 17:34

V12
Suspended due to non-functional email address
_
13. heinäkuuta 2007 @ 18:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun itse olen molempia käyttänyt, niin ehdottomasti tuo Procaster.
Ominaisuudet on paremmat, ja sen mitä itse olen huomannut, niin se on kuitenkin toimintavarmempi. Ongelmista on kerrottu molemmista, mutta oma kokemukseni kallistuu - ei vaan kaatuu - Procasterin suuntaan.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. heinäkuuta 2007 @ 18:42

AfterDawn Addict
_
14. heinäkuuta 2007 @ 04:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla ratkaisi päätöksen tekoon laitteen hinta 549? - tutun kauppiaan alennukset, laitteesta maksoin 500?
Arttu_
Newbie

1 tuotearvio
_
17. heinäkuuta 2007 @ 03:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ootteko kokeillut Procasterin käyttäjät netin kautta lisätä tallennuksia boxiin? Kun jossain luin, että sellainen olisi mahdollista. Toimiiko?

On tämä vaikeeta ostaa yks diggiboxi. Olen tässä jonkin aikaa jo seuraillut näitä kirjoituksia ja aina kun luulen, että tuossa se minun boxi on, niin kohta joku ampuu boxin alas.

Topfieldiä olen käyttänyt itse ja todennut sen toimivaksi laitteeksi. Mutta entäs jos joku muu laite olisikin vielä parempi...köyhän ei ole varaa ostaa huonoa.
V12
Suspended due to non-functional email address
_
18. heinäkuuta 2007 @ 10:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Arttu_:
Ootteko kokeillut Procasterin käyttäjät netin kautta lisätä tallennuksia boxiin? Kun jossain luin, että sellainen olisi mahdollista. Toimiiko?

On tämä vaikeeta ostaa yks diggiboxi. Olen tässä jonkin aikaa jo seuraillut näitä kirjoituksia ja aina kun luulen, että tuossa se minun boxi on, niin kohta joku ampuu boxin alas.

Topfieldiä olen käyttänyt itse ja todennut sen toimivaksi laitteeksi. Mutta entäs jos joku muu laite olisikin vielä parempi...köyhän ei ole varaa ostaa huonoa.
Miksi?

Tietojen siirtoon digiboksiin tarvitset tietokoneen. Miksi et katso niitä tallenteita tietokoneen avulla? Toinen vaihtoehto on polttaa ne tiedostot DVD:lle ja katsoa siltä. Soittimen saa jopa alle satasella, jos sellaista ei jo ole.

Älä turhaan lue/kuuntele muiden "alasampumisia". Jos sen boksin itse itsellesi hankit, ja sitä vielä itse katselet, ja johonkin boksiin olet tyytyväinen, niin siinä se sinun boksisi on. Eri asia on sitten se, jos hankit boksin jonkin muun syyn takia...

Muuten, se kaikkein paras "ultimate boksi" ei ole vielä ilmestynytkään. Liekö edes suunnittelupöydällä...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. heinäkuuta 2007 @ 10:04

Arttu_
Newbie

1 tuotearvio
_
18. heinäkuuta 2007 @ 10:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti V12:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Arttu_:
Ootteko kokeillut Procasterin käyttäjät netin kautta lisätä tallennuksia boxiin? Kun jossain luin, että sellainen olisi mahdollista. Toimiiko?

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti V12:

.....Miksi?

Tietojen siirtoon digiboksiin tarvitset tietokoneen. Miksi et katso niitä tallenteita tietokoneen avulla? Toinen vaihtoehto on polttaa ne tiedostot DVD:lle ja katsoa siltä. Soittimen saa jopa alle satasella, jos sellaista ei jo ole.


Niin...lähinnä tarkoitin sellaista tuolla tallennuksien lisäämisellä, että jos boxi on kotona niinkuin yleensä ja itse on töissä vaikka Kaspianmerellä öljypuomina nettiyhteyden kera, niin netin kautta voisi ajastaa omaan boxiin ohjelmia. Eli boxissa olisi liitetty internettiin ja IP:llä otettaisiin yhteys boxiin. Onkohan tälläinen mahdollista?
Mainos
_
__
 
_
V12
Suspended due to non-functional email address
_
20. heinäkuuta 2007 @ 17:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Arttu_:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti V12:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Arttu_:
Ootteko kokeillut Procasterin käyttäjät netin kautta lisätä tallennuksia boxiin? Kun jossain luin, että sellainen olisi mahdollista. Toimiiko?

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti V12:

.....Miksi?

Tietojen siirtoon digiboksiin tarvitset tietokoneen. Miksi et katso niitä tallenteita tietokoneen avulla? Toinen vaihtoehto on polttaa ne tiedostot DVD:lle ja katsoa siltä. Soittimen saa jopa alle satasella, jos sellaista ei jo ole.


Niin...lähinnä tarkoitin sellaista tuolla tallennuksien lisäämisellä, että jos boxi on kotona niinkuin yleensä ja itse on töissä vaikka Kaspianmerellä öljypuomina nettiyhteyden kera, niin netin kautta voisi ajastaa omaan boxiin ohjelmia. Eli boxissa olisi liitetty internettiin ja IP:llä otettaisiin yhteys boxiin. Onkohan tälläinen mahdollista?
Kuinkas tuo olisi mahdollista, kun ko. laitteessa ei ole nettiyhteyttä? Kun sen kuitenkin olet jostain lukenut olevan mahdollista, niin lue sieltä jostain se uudelleen ja kerro muillekin.

Nettiyhteyden omaavat, ja verkon yli "säädettävät", hard-core -boksit lienevät asia erikseen, kuin nämä "jokapojan" käyttöön tarkoitetut.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. heinäkuuta 2007 @ 17:30

afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua kaapeliverkon digibokseista > tf5100pvrc hdmi vai procaster pvr-6200c
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy