User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 19.1.2025 / 13:20
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > vfapi ongelmia
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
VFAPI ongelmia
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
km2
Suspended due to non-functional email address
_
18. lokakuuta 2003 @ 18:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen käyttänyt dvd2avi ja vfapi codec readeriä tehdäkseni MPEG-tiedostoista ns. dummy-avi-tiedostoja, jotta voin VirtualDubilla enkoodata ko. MPEGin Xvidiksi.
Nyt mun VFAPI Codec Reader ei enään suostu avamaan dvd2avin d2v-projekti tiedostoja.
VFAPI suostuu avaamaan vain TPR-projekti tiedostoja.
Olen yrittänyt asennella noita ohjelmia uudelleen ja uudelleen, muuttanut tpr-tiedostot d2v-päätteiseksi mutta vfapi se vaan heittää pelkkää kysymerkkiä aina kun yritän availla d2v-tiedostoja..

Onko jollain kokemuksi tästä aiheesta, joista olisi mulle hyötyä. Niin teen vain 640x480 MPEG-2:sta nykyään xviddejä, eli vcd-formaatit voi unohtaa tässä yhteydessä. vdubbihan avaa nätisti vcd-mpegit mutta tahdon laadukkaampaa tavaraa, joten tuo 640x480MPEG2 formatti on se jota käytän.
Olen kokeillut dr. divxää jolla saa näppärästi kaikenlaisia mpeggejä divx:ksi mutta tulos on ollut huono: legomaisuus ja kuva muuten ketuillaan. jotenka pitäis päästä tekeen 2-pass xviddiä. vdubilla se onnistuu, jos van saan tehtya dummy-avin mutta vfapi readerini ei toimi.
niin se toimi kyllä aluksi mutta ei enään..
hohhoijaa..
kiitoksia sille ihmisella joka ratkaisee tämän ongelmani.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > vfapi ongelmia

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy