User Käyttäjä Salasana  

tiistai 8.7.2025 / 19:01
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > ifoedit ja ongelma authoroidessa ntsc-leffaa.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ifoedit ja ongelma authoroidessa NTSC-leffaa.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
snapsix
Senior Member
_
18. lokakuuta 2003 @ 19:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Painin pienien ongelmien kanssa Ifoeditillä authoroidessani. Tahdon yhteen NTSC-muodossa olevaan leffaan lisätä suomenkielisen tekstitysraidan, ja sen vuoksi joudun athoroimaan leffan uudelleen. Kaikki etenee ongelmitta ja valmis tuotos toimii softaplayerillä ongelmitta, mutta philippuksen 622 DVD-pöytis ei toista leffaa ei sitten millään. Ongelma on siis sama kuin viestissä:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/47664

Onko tähän löytynyt ratkaisua? Onko syy Ifoeditissä? Mistä ratkaisu? Tiedän, että Maestro ja Scenarist ovat ohjelmia joilla homma luonnistuu, mutta löytyisikö mitään freeware-ohjelmaa jolla homma luonnistuisi oikein? Olen tähän asti lähes kaiken voinut tehdä käyttäen freewarea enkä aio tässäkään vaiheessa sortua laittomiin ohjelmakopioihin.

Wanha!
crashi
Member
_
24. lokakuuta 2003 @ 16:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse en ainakaan ole ratkaisua keksinyt, olen sitten Maestrolla authoroinut NTSC-leffat. Joskus en saa tekstejä synkkiin Maestrolla, niin authoiroin vain IfoEditillä ja katson XBOX:lla.

Oletko uutta versiota IfoEditistä koittanut 0.96 ?
Itse en ole jaksanut, mutta en usko että silläkään toimii.
snapsix
Senior Member
_
25. lokakuuta 2003 @ 17:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu juuri tuota 0.96 -versiota kokeilin. Annoin levyn kokeiluun kaverille, ja hänen soittimensa toisti levyn ongelmitta. Täytyy kai myydä avomersu pois ja ostaa Scenarist jotta homma alkaa onnistumaan :D

Vai olisiko halvempaa hankkia toisenmerkkinen DVD-soitin.. :o

Wanha!
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > ifoedit ja ongelma authoroidessa ntsc-leffaa.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy