User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 16:39
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > afterdawn.com:n palauteloota > drd!!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
dRD!!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
GrooveMan
Suspended permanently
_
27. heinäkuuta 2002 @ 14:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on yksi pikku ongelma uloskirjautumisen kanssa... mulla on kiintee yhteys, ja kiintee IP. miten mä voisin kirjautua ulos, aina kun mä yritän niin serverinne sanoo, että ulen kirjautunut ulos, mutta kun tulen sivuillenne uudestaan... tuolla framessa lukee... "Poistu"... onkohan systeemissä jotain vikaa..??

Terveisin, Groove
I hate titles

35 tuotearviota
_
27. heinäkuuta 2002 @ 14:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hm.. Kokeile klikata sitä pari kertaa, voi olla että proxy jumittaa jotenkin keksiä talteen tms.
GrooveMan
Suspended permanently
_
27. heinäkuuta 2002 @ 14:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei auta.. tai auttaa ja auttaa... Nyt siellä lukee, että "Kirjaudu sisään"... no eipäs herätellä toiveita, koska, kun tulen uudestaan sivuille niin siellä lukee edelleenkin "poistu"...

Siis suljen selaimen ja tulen sivuillenne...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. heinäkuuta 2002 @ 14:34

I hate titles

35 tuotearviota
_
27. heinäkuuta 2002 @ 15:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vähän paha auttaa, joskus olen joillain ISP:llä törmännyt cookie-ongelmiin aiemmin, mutta viimeisen vuoden aikana en ole kuullut kenenkään valittavan keksien toimivuudesta sivuilla.
GrooveMan
Suspended permanently
_
5. elokuuta 2002 @ 14:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No, kiitti kuiteskin... Mä koitan vähän "säveltää" niin eiköhän se siitä rupee toimimaan... Vikaa voi olla mun koneessakin..
Terveisin, Teemu
I hate titles

35 tuotearviota
_
5. elokuuta 2002 @ 15:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sen verran päivitystä, että UK:n FreeServe on edelleen ongelma -- jostain pirun syystä aD:n keksi ei pysy FreeServeä käytettäessa päällä itkemälläkään. Ei _mitään_ käsitystä miksei.
Mainos
_
__

_
Havoc
Junior Member
_
31. elokuuta 2002 @ 21:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
yks konsti on tyhjätä IE:n cookies (evästeet?) kansio, sillä ainakin loggautuu pihalle kaikista, menee kyllä samantien eri nettisivujen tallennetut login tiedot.
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > afterdawn.com:n palauteloota > drd!!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy