User Käyttäjä Salasana  

lauantai 16.8.2025 / 02:57
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > ongelmat c&c zero hour verkkopelissä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ongelmat C&C Zero Hour verkkopelissä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Chosen4
Junior Member
_
16. heinäkuuta 2007 @ 15:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei,

Yritimme pelata kaverini kanssa Generals Zero Houria onlinessa, sekä direct connectissa. Pelaaminen ei onnistunut kun onlinessa kaverini näki minun pelini harmaana ja minä hänen tekemän pelin harmaana, syyksi tähän peli sanoi väärän version pelistä. Direct Connectissa saimme yhteyden ja pelin käyntiin mutta hetken kuluttua ruutuun hyppäsi aina teksti Mismatch:istä yms yms.

Johtuuko tämä siitä että minulla on käytössä normaali zero hour ja ystäväni pelaa The First Decadella?
Jos johtuu tästä voiko tilanteelle tehdä jotain?

Ps.Palomuurit ja virustorjunnat oli pakotettu polvilleen eli pois piältä.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > ongelmat c&c zero hour verkkopelissä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy