User Käyttäjä Salasana  

torstai 16.1.2025 / 15:38
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > 2.80 downgrader ongelma?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
2.80 downgrader ongelma?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Acerboy
Newbie
_
17. heinäkuuta 2007 @ 06:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koitan alentaa tuon 2.80 sinne 1.50 mutta ei millään onnistu.Olen koittanu niitä easydowngradereita mutta ei.Ongelma tulee kun yritän avata PHOTO hakemistosta sitä hen 280 nii psp:ni joko sammuu tai jumittuu.Niin mikä olisi vikana?Ja voitteko kertoa jonku downgraderin millä voin alentaa tuon?ei easy downgraderia.
http://www.tdubel.com/psp/Firmwaren_alentaminen_2.80:sta_1.50:een
tuon avulla yritin tehä

Tompson Kunkson

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. heinäkuuta 2007 @ 06:29

Senior Member

11 tuotearviota
_
17. heinäkuuta 2007 @ 09:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeile uudestaan. Itse olen joskus kokeillut noin 20 kertaa ennenpää kuin ohjelma on mennyt läpi.

Tietokone; Emo=Asus PRIME B450-PLUS, Prosessori=AMD Ryzen 7 2700X, Nayttis=Asus GTX 970 turbo, Muisti=16gb 3200Mhz DDR4, Kovalevytila=250gb SSD/15TB normaali.
Acerboy
Newbie
_
17. heinäkuuta 2007 @ 09:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mcmopo:
Kokeile uudestaan. Itse olen joskus kokeillut noin 20 kertaa ennenpää kuin ohjelma on mennyt läpi.
nii ja sitä vielä että tarviiko minun suorittaa tuo hen juttu ennen kun alan alentaa tuota firmistä?ja itse olen kokeillut varmaan 30 kertaa eikä ole onnistunut.Ja ohjeissa sanotaan että pitäs tulla punanen ruutu jos epä onnistuu mutta mulla joko jumittuu tai sammuu psp.

Tompson Kunkson
Mainos
_
__

_
Acerboy
Newbie
_
17. heinäkuuta 2007 @ 09:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noniin nyt onnistu :) kokeilulla 37 :D

Tompson Kunkson
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > 2.80 downgrader ongelma?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy