User Käyttäjä Salasana  
   
keskiviikko 6.8.2025 / 19:01
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > verkkokauppa.comin takuuasioista
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Verkkokauppa.comin takuuasioista
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
atholn
Senior Member

3 tuotearviota
_
17. heinäkuuta 2007 @ 17:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ELi ylläripylläri tulla tupsahti ja näyttiksestä hajos tuuletin ja lämmöt nousi 133asteeseen, ja kortti kärähti kun pelasin samaan aikaan.. No se pistettiin takuuseen eilen, ja vikaselosteeseen laitettiin vain että tuuletin on rikki. Vaihtavatko ne siel takuus tuulettimen vai koko kortin? Kortti on clb3D:n ja verkkokauppa ei myy sitä enään.. Että pistääkö ne eri kortin tilalle?

Se on aika pylleröstä jos ne vaihtaa pelkän tuulettimen huollossa. Tai oma vika kun ei kirjottanut muuta..

Pikaisia vastauksia :)
AfterDawn Addict

10 tuotearviota
_
17. heinäkuuta 2007 @ 19:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Vaihtavatko ne siel takuus tuulettimen vai koko kortin?
Luulis, että ne testaa sen kortin ja kunhan huomaavat ettei se toimi, niin luultavasti vaihtavat koko kortin.

Lainaus:
vikaselosteeseen laitettiin vain että tuuletin on rikki.
Noihin kannattaisi aina kirjoittaa mahdollisimman tarkasti mitä on käynyt ja mikä/mitkä ei toimi. Helpottaa/nopeuttaa takuukorjausta.

Lainaus:
Kortti on clb3D:n ja verkkokauppa ei myy sitä enään.. Että pistääkö ne eri kortin tilalle?
Jos ei club3d:tä ole,niin varmaan tulee sama kortti, mutta eri valmistajan..?


atholn
Senior Member

3 tuotearviota
_
18. heinäkuuta 2007 @ 06:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitoksia nopeasta vastauksesta kerbo! Juu vähän jäi seloste kesken kun oli kiire postiin että kerkee sinä päivänä lähtemään. Toivotaan vaan että vaihtavat koko kortin:) Mutta ei kesällä koneella kauheasti käyttöä ole :)
AfterDawn Addict

10 tuotearviota
_
18. heinäkuuta 2007 @ 06:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Toivotaan vaan että vaihtavat koko kortin:)
Voithan soittaa sinne huoltoon ja täydentää vikaselostetta.

Lainaus:
Mutta ei kesällä koneella kauheasti käyttöä ole :)
Juuh... Eipä sitä kannata koneella istua näillä ilmoilla ;) Paitsi tietenkin töissä aina välillä ;)


atholn
Senior Member

3 tuotearviota
_
19. heinäkuuta 2007 @ 19:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tila ollut tämänpäivän; Huollossa tms, eli se on tänään niitten käsittelyssä. Pistääkö ne sen huomenna postiin vai mahd. ensiviikolla? Jos se on "huollettu" ellei ole koko korttia vaihdettu.

Vielä samaan ketjuun että meneekö kone windowsiin ilman näytönohjainta? Vai jääkö biossin kohtaan möllöttämään
Jone90
Suspended due to non-functional email address
_
20. heinäkuuta 2007 @ 08:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vein tuossa kesäkuun alussa verkkokauppa.comiin rikkinäisen Asuksen 7900GT:n ja sain tilalle XFX:n 7950GT:n, eli kävi ihan hyvä mäihä ku eivät enää myyneet 7900GTitä siellä. Mutta niillä meni päälle 4 viikkoa tutkiessa, mikä siinä oli vikana ja sain tuon 7950GT:n sieltä vasta pari viikkoa sitten.

AMD Athlon 64 X2 4600+ | Asus M2N-SLI Deluxe | 2x Corsair XMS2 1gb 800MHz ddr2 | XFX 7950GT | Seagate 250GB + Maxtor 200GB + Western Digital 2*320GB(ulkoinen+sisäinen) | Corsair HX520W | Creative X-Fi XtremeMusic

Xbox 360 Halo 3 Limited edition
Undercova
Senior Member
_
20. heinäkuuta 2007 @ 11:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joko antaa toisen valmistajan mallin tai sitten ihan kokonaan toisen mallin. Itse sain 7900GT:n tilalle 1950XT:n, meni n. pari viikkoa postituksesta.

Phenom II X4 965BE 4Ghz/ Gigabyte GTX660 Windforce / Asrock 970 Extreme4 / Kingston HyperX 2x4GB / SF-2000 koppa / Kingston V300 120GB SSD / WD Caviar SE16 250Gt / Corsair VX450
Mainos
_
__
 
_
pkaksp
Moderator
_
20. heinäkuuta 2007 @ 11:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Tila ollut tämänpäivän; Huollossa tms, eli se on tänään niitten käsittelyssä. Pistääkö ne sen huomenna postiin vai mahd. ensiviikolla? Jos se on "huollettu" ellei ole koko korttia vaihdettu.
No et sitten soittanut ja kysynyt siitä kortista?

Lainaus:
ielä samaan ketjuun että meneekö kone windowsiin ilman näytönohjainta? Vai jääkö biossin kohtaan möllöttämään
Näytönohjaimen tarkoitus on tuoda se kuva näytölle, joten ei mene edes biossiin ilman sitä.

btw, mihin ajattelit näytön kytkeä muutes....? :)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. heinäkuuta 2007 @ 11:41

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > verkkokauppa.comin takuuasioista
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2025 AfterDawn Oy