User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 23:39
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > televisiot ja videoprojektorit > 32" lcd n.700e
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
32" lcd n.700e
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
heb3obob
Junior Member
_
18. heinäkuuta 2007 @ 12:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pitäis ostaa uus telkkari. vaatimuksina ois digiviritin, 32" ja liitettävyys tietokoneeseen. hinta pitäs olla noin 700e. tietenkin jos halvempaa löytyy ni aina plussaa. millasta suosittelette?
ite oon katellu muutamaa:
hyundai
samsungvirittimestä ei kerrota.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. heinäkuuta 2007 @ 16:02

heb3obob
Junior Member
_
22. heinäkuuta 2007 @ 15:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
auttakaas nyt joku joka tietää..
Juffeo
Member

2 tuotearviota
_
22. heinäkuuta 2007 @ 18:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse myös kysellyt paljon eri foorumeilla, mutta itse päädyin oma valintaan =).
Itselleni tilauksessa Philpsin 32" 700 ?. Ei digiviritintä, koska en halua firman omaa kun ne on yleensä aika huonoja. Eli Digiboxilla ajattelin selvitä itse.

Päätökseen vaikutti edullinen hinta
Kaverilla sama
Kaupassa tuo näytti paremmalta kuin viereinen 1190? Samppa.

Vaikea suositella mitää se on käytävä kaupoilla kattomassa mikä näyttää parhaimmalta ja hyvä tarjous.

Sony on suosituin foorumeilla ostettavaksi.
Sony Bravia KDL-32U2000 - 32" 750 ? ? ( siinä on vga liitäntä)
Mutta itse tulen tuikkaamaan koneeseen ton HDMI=>dvi adapterilla. Joten ei merkitystä minulle lukeeko mainoksessa "soveltuu pc näytöksi"

tuossa yksi foorumi aiheeseen liittyen.
[url=http://www.dvdplaza.fi/forums/forumdisplay.php?f=86[/url]
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > televisiot ja videoprojektorit > 32" lcd n.700e

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy