User Käyttäjä Salasana  

torstai 25.9.2025 / 01:35
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > äänikortti
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Äänikortti
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
0LLi91
Newbie
_
19. heinäkuuta 2007 @ 03:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen ostamassa uutta äänikorttia sillä vanhassa ei toimi mikrofoni lainkaan, vaikka olen tehnyt kaiken mahdollisen ajureista lähtien. Vanha oli Realtek ac97 integroituna.

Olen hieman silmäillyt TerraTec Aureon korttia mutta koneessa ei taida olla kuin yksi PCI-e16x slotti, käyvätkö äänikortit PCI-e1x slottiin vai tarvivatko ne PCI-e16x slotin?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. heinäkuuta 2007 @ 03:57

Member
_
19. heinäkuuta 2007 @ 04:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itselläni on äänikorttina soundblasterin x-fi extrememusic ja olen enenpi kuin tyytyväinen siihen..

ja sellaiseen normaaliin paikkaan se mulla ainakin meni ihan kiltisti. :D et ei se nyt ainakaan mitään erikoispaikaa tarvii.

AfterDawn Addict
_
19. heinäkuuta 2007 @ 04:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tavalliseen pci paikkaan se kortti menee.
Jone90
Suspended due to non-functional email address
_
19. heinäkuuta 2007 @ 07:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuo creativen x-fi extreme music on ihan erinomainen.
Millainen emolevy sulla muuten on?

AMD Athlon 64 X2 4600+ | Asus M2N-SLI Deluxe | 2x Corsair XMS2 1gb 800MHz ddr2 | XFX 7950GT | Seagate 250GB + Maxtor 200GB + Western Digital 2*320GB(ulkoinen+sisäinen) | Corsair HX520W | Creative X-Fi XtremeMusic

Xbox 360 Halo 3 Limited edition
0LLi91
Newbie
_
19. heinäkuuta 2007 @ 07:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
MSI G965M peruslankku jossa integroituna se realtekki tosiaan. Nyt kun pääsin kotiin niin tarkistin PCI väylät ja totesin että kortissa on liitännät jotka sopivat PCI-1x väylään
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
19. heinäkuuta 2007 @ 10:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä olis xtrememusicia vastaava kortti, joka tulis pci-e x1 slottiin?

P5B on emo, jossa on 3 kipaletta pci-paikkoja, mutta yks on jo käytössä ja toisen päällä on cooleri ja jos tuohon yhteen vapaaseen paikkaan pistään nii näyttis tukehtuu.

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > äänikortti

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy