User Käyttäjä Salasana  

torstai 7.8.2025 / 00:05
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > 7600gs huono performance
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
7600GS Huono performance
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member
_
20. heinäkuuta 2007 @ 02:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli ostin noin 4 kuukautta sitten näytönohjaimen uutena Club3d 7600GS (AGP)
ja kiinnitin lisävirtaliittimet ym.
Ja kun joku jo saattoi lukea pari kuukautta sitten, sen toimivuus ei ole ihan parasta. Kaikki pelit lagaa vaikka pitäis toimia kunnolla jos katotaan Systemrequirementslab:ista.
Oon päivittänyt BIOS:in, ja muuta mutta en löydä NvIDIA piirisarjaan uusia ajureita. (latasin ASUKselta yhdet mutta taitaa olla vanhat).
Olen säätänyt BIOS:ista kaiken laista "Graphics aperture size" sitä säädin 512MB puolet mun System ram:ista (en ees tiiä mitä toi kyseinen vaihtoehto tekee :P) ja BIOS:issani ei ole "AGP drive strenght" vaihtoehtoa. Jossain foorumeilla jollakin oli samantapainen vika, ja käskettiin nostaa Voltagea 1.6V mutta en uskalla sitä säätää ilman että tiedän että Grafiikka kortti ei hajoa.
Jos luit tänne asti, kiitän.
EDIT
Tässä vielä kokoonpano..
AMD Athlon(tm) XP 3000+
NVIDIA GeForce 7600 GS
1024mb DRAM
A7N8X2.0

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. heinäkuuta 2007 @ 03:47

AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
20. heinäkuuta 2007 @ 03:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisitko mainita esimerkkinä muutaman lagaavan pelin. Ja milläs resoluutioilla noita pelailet?
Junior Member
_
20. heinäkuuta 2007 @ 04:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jaa itel on sama näyttis eikä oo ollu mitään ongelmia pelien kanssa.
nvidia siin uusimmat

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. heinäkuuta 2007 @ 04:15

Member

8 tuotearviota
_
20. heinäkuuta 2007 @ 05:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo mä oon koittanu kymmenet eri ajurit ja näyttis tekee jotain ylimääräsiä viivoja peleihi. Ajattelin et bios update vois auttaa mutta voiko joku vähä valasta että mistä löydän sellaset? google ei auttanu mua tällä kertaa :/
AfterDawn Addict

10 tuotearviota
_
20. heinäkuuta 2007 @ 05:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
näyttis tekee jotain ylimääräsiä viivoja peleihi.
Oletko kellottanu näyttistä? Jos kellottaa liikaa niin tulee virheitä. Jos et ole kellottanu niin vaikuttaisi olen rikki tuo korttisi.

Mainos
_
__

_
Member
_
20. heinäkuuta 2007 @ 06:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ArmA, Ghost recon Advanced, Hitman blood money jne.
Pelaan 1024 x 1084 (joku toi)
3D Markilla kun testasin niin se anto 5-15FPS kokoajan. ja kun otin CPU testin niin oli 0-3FPS, eli voiko johtua siitä?
Jotkut sanoo että BIOS:ista pitää säätää AGP drive strenghtiä mutta mulla ei tuota kyseistä vaihtoehtoa ole BIOS:issa, onko siihen joku ohjelma? oon googlannu muttah.. ei auta

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. heinäkuuta 2007 @ 06:40

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > 7600gs huono performance

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy