User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 6.8.2025 / 21:56
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > kannattaako pistää takuuseen?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kannattaako pistää takuuseen?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member
_
20. heinäkuuta 2007 @ 10:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tein nyt uuden otsikon mutta..
Lainaus:
Ostin 4kk sitten Uuden näytönohjaimen Verkkokauppa.com:ista (Club 3d 256MB 7600GS Ja se ei ole toiminut niinkun pitäis. Oon päivittänyt KAIKKI ajurit, poistanut vanhan näyttiksen ajurit. Silti, suurin osa uusimmista\uudemmista peleistä lagaa vaikka pitäis toimia Systemrequirementslab:in mukaan kunnolla.

Kannattaako palauttaa?
näyttis oli rikki alusta asti, olen kellotellut sitä sen jälkeen vähäsen joten haittaako se jos ne huomaa että oon kellottanut sitä?
Vai voiko ton vika olla vaan mun hikisessä Prosessorissa(AMD Athlon 3000+)?

Kiitos jo etukäteen
Undercova
Senior Member
_
20. heinäkuuta 2007 @ 11:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Millä asetuksilla pelaat ja mitä pelejä?

Phenom II X4 965BE 4Ghz/ Gigabyte GTX660 Windforce / Asrock 970 Extreme4 / Kingston HyperX 2x4GB / SF-2000 koppa / Kingston V300 120GB SSD / WD Caviar SE16 250Gt / Corsair VX450
Member
_
20. heinäkuuta 2007 @ 11:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oho joo arvasin et jotain puuttu. Katon systemrequirementslab:ista vaikka ArmA. No sen pitäis toimia täysillä, mutta ei. Fraps antaa kokoajan 7-15FPS. Ja kun pistän asetukset vaikka Mediumille niin lagaa vieläkin (resoluutio on 1280x1040). Oon kokeillut myös Hitman blood moneyta, battlefieldia,Ghost reconia mutta sama juttu kaikessa.)
ja viimisenä, oikein itteäkin nauratti ei toiminu edes F1CC täysillä grafiikoilla.
kokoonpano:
Asus A7N8X2.0
1024MB DRAM (nopeutta jotain 133mhz, johtuuko siitä?)
AMD Athlon 3000+
AGP 8X

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. heinäkuuta 2007 @ 11:28

Member

4 tuotearviota
_
20. heinäkuuta 2007 @ 11:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokoonpano ei ole mikään tehojätti, oletko varma että näytönohjaimessa on jotain vikaa? Minkä kokoinen virtalähde löytyy? Alitehoinen virtalähde voi vaikuttaa 3d-suorituskykyyn. Saatko paremmat fps:t jos lasket grafiikoita? Arma kuitenkin on melko raskas peli pyörittää 7600gs:llä täysillä grafiikoilla. Yllensä näytönohjainten viat ilmenevät mustana ruutuna tai pahoina virheinä grafiikoissa, ei alhaisilla fps:llä. Jos muistit on todellakin 133 mhz, se luultavasti laskee suorituskykyä.

Intel Core i5 2500k @ 4.7 GHz | KÜHLER H2O 620 | Kingston Hyper-X 4x4GB DDR3 1600 MHz Dual-channel | R9 290 Crossfire, cooled by Arctic Accelero Hybrid | 2x OCZ Agility 3 60Gt RAID0 | Kovalevyjä ~13 TB | Gigabyte Z77X-UP7 | Corsair Obsidian 900D | Corsair AX1200i
Member
_
20. heinäkuuta 2007 @ 17:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla OLI 2muistikampaa 333mhz ja toinen varmaan alle sen, no sain jotekin laitettua sen toisen (paremman, tottakai -_-) väärin päin ja kun laitoin koneen päälle niin haistoin jotain.. No, nyt ainakin voin ostaa uuden muistikamman =)
en tosin uskalla tunkea sitä siihen palaneeseen slottiin ettei sekin hajoa.. no voiko ne laittaaa 2 ja 3 slotteihin?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. heinäkuuta 2007 @ 17:09

liikeri
Senior Member
_
20. heinäkuuta 2007 @ 21:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onko armassa 1.08 päivitys tehty? tuolla kokoonpanolla ne asetukset pitäis olla max mediumilla, ja AA ja AF minimissä.

battlefield isot servut 36-64 vaativat vähintään 2gigaa keskusmuistia että ei töki.
mikä ghostrecon versio?
tosiaan tuolle kokoonpanolle suosittelen maksimissaan 1024x768 resoja uudehkoissa peleissä. ja niitä asetuksia kannattaa muuttaa sen mukaan että olelliset asiat näyttää hyvältä. ja tuommoiset turhat valoefektit ja ruohot ym(turhat) karsia pois tai minimi tarkkuuteen

virukset ja haittaohjelmat tarkistettu?
taustalla pöyrivät ohjelmat erittäin minimiin.(meset,ircit,xfire ym pois) kun keskusmuisti on rajallinen. onko mikä virustorjunta?(f-secure ja norton)syövät aikaa kohtuuttomati muistia kun sitä ei ole kuin tuo giga tarjolla.

Antec p180 corsair HX620W, Asus rampage formula, Intel c2q Q9450@3.2GHz, zalman 9500 w/o leds, 2X2GB OCZ, 8800GTS 512MB, x-fi fatal1ty Professional.
Mainos
_
__

_
core2
Suspended due to non-functional email address
_
20. heinäkuuta 2007 @ 22:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
quote]
Kannattaako palauttaa?
näyttis oli rikki alusta asti, olen kellotellut sitä sen jälkeen vähäsen joten haittaako se jos ne huomaa että oon kellottanut sitä?
Vai voiko ton vika olla vaan mun hikisessä Prosessorissa(AMD Athlon 3000+)?

Kiitos jo etukäteen
Tämähän ei ole mikään näytön ohjain millä pelataan,
näitä parhaita pelejä.Siis en usko että siinä on mitään vikaa.
vaan se on niinkuin vähän laiska näihin duuneihin.siis jos palautat
kortin niin he eivät myöskään löydä mitään vikaa,sehän toimi jopa sinulla alussa ennenkuin kellotit.kukaan ei näe että olet kellottanut
jos et vie konetta sinne mukaan.Irtokortti. non grata karta.
siis ei toivottu kortti,täytyy olla jotain vikaa!
Palauta ja vaihda hiukan parempaan,jos se vaikka maksaa
jonkun lantin lisää.okey harkitse itse.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. heinäkuuta 2007 @ 23:13

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > kannattaako pistää takuuseen?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy