User Käyttäjä Salasana  

torstai 16.1.2025 / 19:41
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > sony on kieltäny lumines pelin myynnin
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
sony on kieltäny Lumines pelin myynnin
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Jarska980
Newbie
_
20. heinäkuuta 2007 @ 15:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
yritin tilata tota lumines pelii ku olin päivittäny fw 3.50 et sais alennettuu 1.50 mut mut sitän ei näkyny parii viikkoo sit ku soitin puoleenkuun peleihin mistä olin tilaamassa ne sano et sony on kieltäny lumines pelin myynnin psp:hen

olisiko jollain myytävänä?
RIVER2
Account closed as per user's own request
_
21. heinäkuuta 2007 @ 06:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko totta? Voiko kukaan vahvistaa?
Olis se aika perseestä jos sony olis nuin pitkälle menny. No kohta löyetään uus aukko jostain pelistä ja sony kieltää sit senkin pelin myymisen.

Mut kyllä noita huuto.net:ssä kaupataan jos vaan jaksaa käyttää hakuu.

GeForce 8800 gts 320 Mt (OC 600/850) | 500 Gt Seagate | C2D E6750 3,00 GHz (Boxed) | 4 Gt DDR2 muistia | 600 watin Zalman | Abit IP35-E emo | Win XP Pro | Hiiri: Logitech MX-518 |

Ohjeet sensuurin kiertoon
XshowS
Suspended due to non-functional email address
_
30. heinäkuuta 2007 @ 17:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No tottakai kieltää. Kyllähän siitä sitten tulee viellä paikattu versio.

Acer Aspire 5520G
Jampetsu
Junior Member

7 tuotearviota
_
31. heinäkuuta 2007 @ 14:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ite tilasin luminesin pari päivää sitte konsolinetistä ja sain heti "patchaamattoman" version ja nyt mulla on 3.40 OE-A psp.
PSP_hirmu
Suspended due to non-functional email address
_
2. elokuuta 2007 @ 17:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aika pitkälle on kyllä sony menny, mutta e se voi estellä kuluttajia loputtomasti vaihtamasta epäviralliseen versioon. sony luovuttaa vielä jossain vaiheessa.

MUN RAUTA: Fujitsu Siemens Amilo D1840 = Intel Pentium 4 3GHz, 768 MB DDR, 80Gb + Western Digital 60Gb ulkoinen usb-kovalevy, DVD-RW, ATI Mobility Radeon 9600 128 Mt, 15,4" TFT wxga 1280x800 Widescreen.
-------------------------------------------------------
ja muuten.. mun nick on tollanen nopeesti tekastu, mutta eipä tuo nyt menoa haittaa... ;)
Mainos
_
__

_
RIVER2
Account closed as per user's own request
_
2. elokuuta 2007 @ 18:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin, pian löydetään taas uus aukko sonyn nakkimakkara suojauksista. Ei ne loputtomiin jaksa niitä paikata.

GeForce 8800 gts 320 Mt (OC 600/850) | 500 Gt Seagate | C2D E6750 3,00 GHz (Boxed) | 4 Gt DDR2 muistia | 600 watin Zalman | Abit IP35-E emo | Win XP Pro | Hiiri: Logitech MX-518 |

Ohjeet sensuurin kiertoon
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > sony on kieltäny lumines pelin myynnin

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy