User Käyttäjä Salasana  

perjantai 24.1.2025 / 20:19
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > dc++0.699/whr-hp-g54!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DC++0.699/WHR-HP-G54!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member

2 tuotearviota
_
21. heinäkuuta 2007 @ 08:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Moikka!

Sain reittimen korjattuna takaisin ja sillä väli latasin koneelleni DC:n ohjelman.Miellyin siihen ja se toimi ihan O.K.Kun sain tämän reittimen,niin vaikeudet alkoivat.Kovan uurastuksen jälkeen eilen sain ohjelman sille mallille,että pääsen hubeille ja saan käyttäjät näkyviin,mutten saa ladattua itselleni yhtään mitään!Mikä tässä oikein mättää?
Koska tämä Buffalon reittimen asetukset ovat Lontoon murteella ja en löytänyt siihen härmäläistä ohjetta,löysin erään toisen reittimen ohjeet,jotka sovelsin tähän.Nyt olen kuitenkin saanut sen sille malille,että pääsen tai saan yhdistettyä hubeille.Mutta kuten sanoin en voi ladata vielä mitään.Olen laittanut Windowsin palomuurin kiinni,mullahan on käytössä F-Securen ohjelma ja siinä palomuuri.En tiedä olenko tehnyt oikein???Olen ties montako kertaa käynyt tarkistamassa portit palomuurista ja ne on mielestäni ihan O.K. Samat portit laitoin DC:n ja reittimen asetuksiin.Menin ohjeen mukaan langattoman verkon TCP/IP "Protokollan"Ominaisuuksiin ja laitoin kohtiin tiedot:Käytä seuraavia IP osoitteita ja DNSosoitteita.Siis samat jotka ovat reittimessä tai ainakin pitäisi olla!Olen merkinnyt DC:n asetuksiin sen IP:n,jonka saan myip linkin takaa.Toivon mukaan olen tässä menetellyt oikein.Toivoisin neuvoja tässä tilanteessa,jotta saisin ohjelman kunnolla pyörimään!!!.....Sain tämän toimimaan passiivitilassa,mutten ole tätä saanut aktiivitilaan!OHJEITA!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. heinäkuuta 2007 @ 17:33

Senior Member

4 tuotearviota
_
1. elokuuta 2007 @ 10:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
aktiivitilan toimintaan saattamiseksi pitää tehdä ainakin seuraavat hommelit:

reitittimen asetuksista pitää avata portti tcp ja udp protokollille.

dc:n asetuksiin ulkoinen ipeesi, näet sen esim. whatismyip

boxin asetuksista
-laita portiksi joku, esim 6346 ja laita sama tcp ja udp kohtiin!
laita myös samat portit dc:n asetuksiin!

katso lähiverkon ip-osoitteesi, esim suorita --> cmd --> ipconfig tai ipconfig/all ja pistä se buffalon asetuksiin, riippuu vähän boxista, mutta periaatteessa jokaiselle lähiverkon ip-osoitteelle pitää tehdä tämä homma ja portin on oltava eri, esim voit käyttää seuraavaa:

192.168.0.2 portti 6346
192.168.0.3 portti 6347
jne... joku, minkä sitten muistat, jos käytät lähiverkossa dynaamisia osotteita..
http://www.portforward.com/english/route...G54/default.htm

http://www.portforward.com/english/route...HP-G54index.htm

Acer Aspire 3022WLMi.
Epox 8K3A+ / AMD Athlon 2000+ / 768 MB DDR.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. elokuuta 2007 @ 10:43

afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > dc++0.699/whr-hp-g54!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy