User Käyttäjä Salasana  

lauantai 16.8.2025 / 09:52
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > midtown madness
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
midtown Madness
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Mikkopla
Newbie
_
21. heinäkuuta 2007 @ 09:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä en oo pelannu Multiplayerii :( haluun pelata jonkukaa sanokaa kumpi 1 vai 2?

joo käy peliplaneetassa :) on mulla 8Gt ja 40Gt kiintolevy :)
Senior Member
_
21. heinäkuuta 2007 @ 10:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kakkonen. Mutta eikös tämä ole aivan turha viesti kun voit itse ottaa siitä selvää?

Paahtimeni paahtaa leivän kuin leivän.
Lamppunen
Junior Member
_
21. heinäkuuta 2007 @ 13:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mielestäni Midtown maddness 2 on parempi kuin se ensimmäinen. Multiplayeriä pääset pelaamaan kun painat "Multiplayer".
Mikkopla
Newbie
_
22. heinäkuuta 2007 @ 14:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eiku tarkotin pelaamista jonkukaa :)

joo käy peliplaneetassa :) on mulla 8Gt ja 40Gt kiintolevy :)
Mikkopla
Newbie
_
23. heinäkuuta 2007 @ 05:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tähänkö tää jäi? :( ei oo kokoversiota mulla vaa Demo :(:(:(:(:(:(:( Nyyh jos jollai o kokoversio Niin voisiko laittaa juku sen pelin liitteenä sähköpostiin *edit by pkaksp* ????

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. heinäkuuta 2007 @ 05:58

pkaksp
Moderator
_
23. heinäkuuta 2007 @ 05:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sähköpostiosoitteet forumilla kielletty. Sitä paitsi noin suuria tiedostoja ei sähköpostilla pysty lähettämään.
Mainos
_
__

_
Lamppunen
Junior Member
_
23. heinäkuuta 2007 @ 08:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yritä ladata midtown maddness 2 netistä vaikka. Jos et löydä, niin sinun
täytyy ostaa midtown peli. En aio pelata sinua vastaan koska en enää pelaa midtown peliäkään.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > midtown madness

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy