User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 6.8.2025 / 21:54
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > minkälainen näyttis olis hyvä?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Minkälainen näyttis olis hyvä?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
BugZor
Newbie
_
23. heinäkuuta 2007 @ 08:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Asus M2N-MX
AMD ATHLON 64 X2 3800+ AM2
2x 1GB 533MHZ DDR2 NON-ECC
WD SATA 250GB
ja uutta poweria oon ostamassa näyttiksen mukaa.
Että minkälainen näyttis tohon olis hyvä. Koko pakettia en viitsis uusii.
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
23. heinäkuuta 2007 @ 08:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun et budjettia maininnut niin ehkä tuohon voisi 8800GTS:n (280?) laittaa, jos tuntuu että se on liian kallis niin x1950XT (170?) olisi ihan hyvä valinta. Kerro vähän minkälaisia pelejä pelaat?
Virtalähteeksi Antec NeoHE 430W.

Question everything
BugZor
Newbie
_
23. heinäkuuta 2007 @ 09:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lähinnä on tullu pelailtua vaan strategia pelejä ja jos niitten kehitykses ei mitää kunnon harppausta tapahdu, ni ei kyllä mitää huippu korttii tarvi. Ja josku peli pitää mainita ni Civ4.

Budjetti sais mennä enintää kolmee saataa.
apilas
Suspended permanently
_
23. heinäkuuta 2007 @ 09:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti BugZor:
Budjetti sais mennä enintää kolmee saataa.

Eli X1950XT ja Antec NEO HE 430W :D

7900GTO 512mb T.S.A SANCTI
BugZor
Newbie
_
23. heinäkuuta 2007 @ 10:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo sitä olin aatellu, mutta kuhan kysyin. Oon ajatellu ton vista hankkimista ni toimooko se vistan kanssa hyvinkin?
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
23. heinäkuuta 2007 @ 10:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti BugZor:
Joo sitä olin aatellu, mutta kuhan kysyin. Oon ajatellu ton vista hankkimista ni toimooko se vistan kanssa hyvinkin?
Toimiihan se.

Question everything
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > minkälainen näyttis olis hyvä?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy