User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 25.12.2024 / 07:16
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > ongelman ratkaisu?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ongelman ratkaisu?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Viheria
Newbie
_
26. heinäkuuta 2007 @ 15:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Terve! Minulla on HP PAVILION DV2007EA-merkkinen kannettava.

Nyt on ongelmia tämän kanssa.
Poltan leffan Nerolla, niin leffa alkaa pätkiin n. 55minuutin kohdalla ja tuntuu että se on sama monissa leffoissa. Haluan vastauksen sellaiselta joka OIKEASTI tietää, eli millä kannattaa polttaa video_ts sekä audio_ts kansiot ja miten? Että ne toimii ihan muissakin dvd-soittimissa? Haluan jotain faktoja pöytään. Mikä voisi olla ratkaisu tässä minun tilanteessa, kiitos!
aake_87
Junior Member
_
26. heinäkuuta 2007 @ 16:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.nefernetti.com/dvdimgtool_.htm no tuo img tool on meikäläisen mielestä aika varma, useampaan otteeseen oon käyttäny..
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > ongelman ratkaisu?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy