User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 17.8.2025 / 17:48
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > headset ongelma! vastatkaa pian
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
headset ongelma! vastatkaa pian
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member
_
27. heinäkuuta 2007 @ 19:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli pelaan bf2 kavereitteni kanssa ja ne kuulee kaiken pelimusiikin ja peliäänet mun mikistä. mä en kuule niitten peliääniä mut ne kuulee mun... eli ne kuuluu kuulokkeista ja sit ne kuulee sen siitä mikin kautta(toivottavasti ymmärsitte)...aika sekavasti kirjotettu. sama ongelma kummanki mun headsetin kanssa...

n00b
samfin
Senior Member

1 tuotearvio
_
28. heinäkuuta 2007 @ 07:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuskin kuulokkeista on kiinnin. Uskon että ääni asetuksia säätämällä homma häviää. Mikäs äänikortti on kyseessä? Ehkä joku osaa sitten peremmkin neuvoa, että mitä asetuksia pitäisi kokeilla säätää, tai sitten ite vaan testailemaan.
Member
_
14. elokuuta 2007 @ 17:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oon kokeillu "melkeen" kaikkee mitä päähän tulee niist asetuksist... mistä ees tiiän et mikä äänikortti mulla on??

n00b
Senior Member

10 tuotearviota
_
14. elokuuta 2007 @ 18:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koetas tämmöstä:

Paina alaoikeella olevaa kajarinkuvaa oikeella hiirellä. "Avaa Äänenvoimmakkuus" "Asetukset" "Ominaisuudet" "Nauhoitus" *OK* (Katso että alla olevassa listassa jokaisessa kohdassa on "Nike-logo"). Laita ruksi kohtaan "Mikrofoni".

Member
_
15. elokuuta 2007 @ 16:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kesti hiukan aikaa älytä et mitä vittua, nike-logo?? hetken mietittyäni älysin... :P no siitä puuttu ruksi kohasta "Mic volume" ni laitoin siihen. en tiiä viel toimiikse ku pitäis tesmata jossai skypes mut kukaan ei oo online... just siinä listassa ku ottaa sen "avaa äänenvoimakkuus" ja sielt asetukset ja ominaisuudet, ni siinäku lukee "mikserilaite", ni siinä listassa mulla lukee vaan Realtek HD Audio input ja Realtek HD Audio output. eikö siin pitäis olla joku muu kans esim. se mikin nimi tai jtn??

n00b

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. elokuuta 2007 @ 16:25

Member
_
15. elokuuta 2007 @ 16:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo VITTU EI TOIMI VIELÄKÄÄ prkl!!!! kaverit ei kuule mun ääntä melkeen yhtään ja ainut mitä kuulee ni pelimusa ja kaikki kitä kuuluu mun head setin kuulokkeist... PRKL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

n00b
Senior Member

10 tuotearviota
_
15. elokuuta 2007 @ 17:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jäi viellä epäselväksi, että mitä puheohjelmaa käytät?

Jos koettaisit säätää sieltä inputit oikein, kun ei kerta näytä äänipaneelissa vika olevan.

Member
_
17. elokuuta 2007 @ 08:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
käytän skypeä.

n00b
Senior Member

10 tuotearviota
_
17. elokuuta 2007 @ 10:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Asetukset samalla lailla?
(Realtek AC97 kohdalla voi lukea jotain muuta äänikortistasi riippuen)
Vaihtoehto oli Windowsin oletus.

Member
_
17. elokuuta 2007 @ 13:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo mulla on noissa kummassaki Realtek HD Audio input ja Realtek HD Audio output. sitte laitoin täpän kohtaan "salli skypen säätää äänilaitteeni asetuksia" ja otin ruksin pois kohdasta " soita PC-kaiutinta"...

ei oo kukaan onlinesa ni ei voi tesmata että toimiiko... ootellaan

n00b
Member
_
19. elokuuta 2007 @ 14:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo ei toimi!1 näyttää vaan pahentaneen asiaa...!!!!

n00b
Senior Member

10 tuotearviota
_
19. elokuuta 2007 @ 17:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koeta viellä olla sallimatta skypen säätää ääniasetuksia.

Melko outo ongelma kyllä...

karhu123
Suspended due to non-functional email address
_
21. elokuuta 2007 @ 17:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
inulla loli tuo sama vika eilen kaverit kuulu musan mutta oma äämeni kuulosti *heli kopterin propellilta* ja siinä sitten 1h koitin muuttaa asetuksi ilman tuloksia.. sitten huomasin että mikkini oli mutessa.. hiukan ihmetyttää että musiikin kuuli muttei minua noh minalla asia korjaantui näin
jaenne
Suspended due to non-functional email address
_
22. elokuuta 2007 @ 10:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla aivan sama ongelma mutta käytän ventriloa ja pelaan eri peliä...
Junior Member
_
22. elokuuta 2007 @ 11:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo mulla on kans just sama homma
Apua auttakaa joku

Käytän Teamspeakkia ja realtekin ajuria

Its better to die for your Emperor than live for yourself "Dawn Of War"
-TA-082-
Mainos
_
__

_
Newbie
_
31. elokuuta 2007 @ 10:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hmmm... meikäläisellä on etupaneelissa ac_97 kuuloke ja mikki liitännät ja hd audiota tukeva äänikortti nii ei paljon toimi etupaneelista ainakaa mikki...
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > headset ongelma! vastatkaa pian

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy