User Käyttäjä Salasana  

maanantai 4.8.2025 / 13:20
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > poltto dvdlle
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Poltto DVDlle
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
diggis
Newbie
_
30. heinäkuuta 2007 @ 03:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sain digiboxistani siirrettyä tallenteet (MTV3 ohjelmaa eli yksinkertaisinta mahdollista aineistoa). Käytin Project X:ää ja sain .rec tiedoston ääni- ja kuvatiedostoiksi. Lisäksi PCltä katselua varten sain tehtyä toimivan .mpg tiedoston.

Ongelma tuli, kun olisi pitänyt saada poltettua DVD. Joko autorisointi tai itse poltto ei mennyt oikein. Autorisoinnin tein ensin RegJigillä ja poltin Nerolla, jolla joskus aiemmin olen onnistunut. Kun DVD:llemme kelvollista tallennetta ei syntynyt, kokeilin autorisointiin GUIAuthor:ia. Sekä Regjigillä, että GUIAuthorilla näytti syntyvän oikean näköiset kansiot ja niiden sisältö.

Polttoon käytin Neroa. Siinä vähän epäilytti, kun puolen tunnin ohjelman polttamiseen kului aikaa yli 20 min. Nopeussäätö oli annettu Max ja käsketty itse säätää maksiminopus. Voiko kestää noin kauan ?

Oisko vinkkiä, mikä on pielessä ? Olen 1,5 v sitten onnistunut ProjectX+Rejig+NEro yhdistelmällä tuottamaan DVD:n, jonka toisto DVD soittimellamme onnistui. DVD soitin, DVD levyt, joita käytin sekä digiboxi itse ovat samat kuin silloinkin. Kaikki käytetyt ohjelmaversiot mm. Nero ovatkin erit, kuin silloin. Samoin PC ja sen DVD asema ovat erit.

Haenko vikaa autorisoinnista vai DVD-asemasta ? Vai voiko Neronkin kanssa tehdä jotain virheitä ?
Aapeli94
Member

1 tuotearvio
_
30. heinäkuuta 2007 @ 18:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kunnet polta suoraan mpg:kkiä nerolla levylle, pitäis ainakin uusimmalla versiolla onnistua...
diggis
Newbie
_
1. elokuuta 2007 @ 15:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu, tämä ongelmani ratkesikin, kun vaivauduin kaivamaan Neron käytööohjeen. Eli ongelmanani oli virheellinen Neron käyttö, vaikken uskonut, että se edes olisi mahdollista. Sain kuitenkin leffat digiboxista DVD:lle. Oli sen verran konstikasta, etten tiedä, miten usein sitä nyt oikeasti viitsii tehdä :)
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > poltto dvdlle

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy