User Käyttäjä Salasana  

maanantai 4.8.2025 / 13:15
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > win movie editor zipppaa .avi-tiedostoissa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
WIn movie editor zipppaa .avi-tiedostoissa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
henkettu
Account closed as per user's own request
_
1. elokuuta 2007 @ 06:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on nyt sellanen ongelma tullut Windows Movie Makerin kanssa Vistassa, että se zippaa aina, kun muokkaan .avi -tiedostoja.
Aluksi toimii, mutta sitten kun haluan esikatsella sitä, eli painan "Video" niin se sammuu.

Onko olemassa jotain muuta (ehdottomasti ilmaista) ohjelmaa, jolla vois ihan vaan leikata ja liittä noita .avi -videoita?
Senior Member
_
1. elokuuta 2007 @ 08:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

"Experientia docet stultos"
henkettu
_
1. elokuuta 2007 @ 08:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Muita ohjelmia? Oisko jotain, missä olis aikajana?

Sais olla mahdollisimman paljon Movie makerin tapainen...
Senior Member
_
1. elokuuta 2007 @ 19:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ja siis efektejä ym. lisäksi. Taitaa tuo winukan oma softa olla ainoa ns. ilmainen mitä mieleeni tulee... Kaupallisia tule mieleeni muuta: Ulead Videostudio, Adobe Premiere ja 2 suosikkiani DVDLAB Pro ja Sony Vegas.... Mutta ilmaisista ei ole tietoakaan :s

henkettu
_
2. elokuuta 2007 @ 04:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis sen tarkoitus on se, että mä olen ladannut Youtubesta kuusi videota ja nyt mun pitäis ottaa niistä pätkiä ja liittää ne yhteen. En oo todellakaan maksamasta misään, kun on kuitenkin näin pieni juttu kyseessä.

Mut varmasti löytyy joku, jossa se aikajana olis. Siis sellanen ihan yksinkertainen Drag & Drop- systeemi.
Senior Member
_
2. elokuuta 2007 @ 06:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
drag-and-drop softista en tiedä mutta minun mielestäni noilla virtualdub tyylisillä softilla onnistuu tuo leikkaa-liitä homma toimii ihan hyvin ja vieläpä suht helposti. En sitten tiedä kuinka helposti sen pitäisi sujua....

Mainos
_
__

_
henkettu
_
2. elokuuta 2007 @ 06:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä en oikeen tajunnu tota ohjelmaa...
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > win movie editor zipppaa .avi-tiedostoissa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy