User Käyttäjä Salasana  

maanantai 22.9.2025 / 01:40
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > rautaporttiin bannit ilman varotusta ilman syytä.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Rautaporttiin bannit ilman varotusta ilman syytä.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
F1sU
Account closed as per user's own request
_
1. elokuuta 2007 @ 18:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sain tosa ku avasin tietokoneen ja yritin mennä rautaportin sivulle tuli vaan ilmotus että bannet ja syy halusi pois , en ole halunnu pois tai muuta ratioki oli siinä 8.5 ja en harrastanu hit&runia jos joku niin ystävällinen porttilainen voisi kysyä adminilta selvityksen tähän niin olisin kiitollinen.
Junior Member
_
1. elokuuta 2007 @ 19:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo,toi on tosi vit....ta ,mulle kävi kerran samalla lailla yhessä suomalaisessa trakkerissa (pääsin kylläkin sinne takasin,mutta 100GB uppia meni) yksi syy minkä olen huomannut mistä se on pakko johtua on se jos menet jonkun torrentin seedaus apuun,mikä ei ole ladattu siitä trakkerista,koska jos sun tilastoja katsoo niin sen torrentin kohalla näkyy ainoastaan ladattu 0 ja jaettu 5GB ,siitä epäillään heti trakkerin ohi latausta,koska olin kolmessa suomalaisessa paikassa menny auttaa seedaan ja kahesta tuli varoitus ohi latauksesta ja yhestä bannit,enkä ole ikinään ladannut ohi trakkerin .lähes kaikkien trakkereitten säännöissä lukee että saa mennä seedaamaan mutta en tosiaankaan mene enään vaikka moni sanoo "et olen seedannut vaikka kuinka monesti eikä mitään" mutta se on sitten vit...nen kun tulee banaania ilman syytä ,ylläpidon vois vähä miettiä tota ,antaisivat ekana varoituksen ja pyytäis selvennyksen asiasta,mutta eipä niitä kiinnosta,helpompi on heivata pois,mitä niille yksi käyttäjä merkitsee,kohta siihen tilalle tulee joku toinen :)
stide
Suspended due to non-functional email address
_
2. elokuuta 2007 @ 04:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos se ilmoituksessa luki jotain ip:n bannista, niin mulle tullut välillä samaa. Kun ei kiinteää ip:tä omista, niin adsl-boxi buuttiin tai muuten uus ip niin taas pääsee. <-- siis tämä auttanut mulla
Sibbi
_
2. elokuuta 2007 @ 06:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti make1972:
joo,toi on tosi vit....ta ,mulle kävi kerran samalla lailla yhessä suomalaisessa trakkerissa (pääsin kylläkin sinne takasin,mutta 100GB uppia meni) yksi syy minkä olen huomannut mistä se on pakko johtua on se jos menet jonkun torrentin seedaus apuun,mikä ei ole ladattu siitä trakkerista,koska jos sun tilastoja katsoo niin sen torrentin kohalla näkyy ainoastaan ladattu 0 ja jaettu 5GB ,siitä epäillään heti trakkerin ohi latausta,koska olin kolmessa suomalaisessa paikassa menny auttaa seedaan ja kahesta tuli varoitus ohi latauksesta ja yhestä bannit,enkä ole ikinään ladannut ohi trakkerin .lähes kaikkien trakkereitten säännöissä lukee että saa mennä seedaamaan mutta en tosiaankaan mene enään vaikka moni sanoo "et olen seedannut vaikka kuinka monesti eikä mitään" mutta se on sitten vit...nen kun tulee banaania ilman syytä ,ylläpidon vois vähä miettiä tota ,antaisivat ekana varoituksen ja pyytäis selvennyksen asiasta,mutta eipä niitä kiinnosta,helpompi on heivata pois,mitä niille yksi käyttäjä merkitsee,kohta siihen tilalle tulee joku toinen :)
Mulle kävi Finpiratesi:n kaa juuri tuolleen. Aivan käsittömän paskaa sakkia siellä.
F1sU
_
2. elokuuta 2007 @ 09:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kiitos stide tuo autti aluksi luulin että kone pitää buuttia niin eihän se auttanu :D , saa laittaa lukkoon
Mainos
_
__

_
bitman77
Junior Member
_
2. elokuuta 2007 @ 10:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo olit saanut bannitun ip käyttöös, onneks ny vaihtu pääsit takas. :)
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > rautaporttiin bannit ilman varotusta ilman syytä.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy