User Käyttäjä Salasana  

torstai 16.1.2025 / 00:48
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > televisiot ja videoprojektorit > pieni "kauneusvirhe" samsungin plasmassa, onko korjattavissa?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Pieni "kauneusvirhe" Samsungin plasmassa, onko korjattavissa?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
korpila
Junior Member
_
2. elokuuta 2007 @ 04:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on nyt ollu reilu 1½ vuotta Samsungin 50 tuumanen plasma, http://fin.afterdawn.com/laitteet/laitte...amsung_ps-50p5h . Ja on oikeestaa alusta asti ihmetyttänyt komponentilla liitettyjen laitteiden kuva.

Eli onko kyseessä vaan joku "kauneusvirhe" vai onko tälläinen jostain asetuksista kiinni tai jotenkin ohitettavissa:

Kun katson komponentilla liitettyä kuvaa (digiboxi ja xbox 360 komponentilla, kierrätetty vahvarin kautta (mutta sama tulos vaikka suoraan telkkarissa kiinni)) niin kuva on ihmeen punertava, värikylläinen ja tumma. Olen säätänyt esisäädön kohdilleen Dynaaminen-asetukseen xboxille ja Vakio-asetukseen digiboxille. Eli aina kun television joko avaa tai vaihtaa esim. HDMI:ltä komponentille, niin kuva on tuo punainen, värikylläinen ja tumma ja vaikka asetuksissa on käytössä Dynaaminen tai Vakio, niin aina sama juttu. Pitää aina käydä valikoista vaan klikkaamassa että Dynaaminen/Vakio käyttöön. Ei sinänsä mitään ongelmaa, mutta pirun rasittavaksi käynyt pitkässä juoksussa.

Onko kyseessä joku Samsungin automatiikka vika, vai onko asetuksissa jotain mistä voisi mahd. muuttaa tuon? Olen kyllä surffannut kaikki asetusvalikot läpi ja ainakaa itse en löydä mitään korjauskeinoa.
Senior Member

8 tuotearviota
_
11. elokuuta 2007 @ 12:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla oli tummanpuhuva, punertava kuva, kun oli digiboksi vahvarin läpi komposiitilla kytketty, mikä on kyllä huonoin mahdollinen formaatti..

EVGA P55 FTW - i5 750 - 4GB - GTX 460 1GB - Benq 22"
Samsung NC10, Asus Eee PC 1215N
Samsung Galaxy Note
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > televisiot ja videoprojektorit > pieni "kauneusvirhe" samsungin plasmassa, onko korjattavissa?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy