User Käyttäjä Salasana  

tiistai 23.9.2025 / 21:06
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > lämmöt eivät näy paitsi prosessorissa?!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
lämmöt eivät näy paitsi prosessorissa?!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Stympel
Member
_
2. elokuuta 2007 @ 19:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Morjes, elikkäs semmone ongelma mulla taas o ett en pysty näkee everestillä ja speedfanilla ku mun prossun lämmöt, haluisin tietää mitkä lämmöt on mun emolevyssä,kovossa,näyttiksessä ja kotelossa yleensäkki. Everestil oon asentanu uudelleen eikä se auta. Siinä anturit kohassa ei näy mitään kun katson everestil ja sama homma on speedfanilla??
Senior Member

5 tuotearviota
_
2. elokuuta 2007 @ 19:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näetkö BIOS:sta lämmöt? BIOS:iin pääset painamalla del-(yleensä) tai F1-näppäintä koneen käynnistyksen alussa.

Intel Core 2 Duo E7400, Asus P5QL PRO, 2x2 GB DDR2 800 RAM, WD 250 GB SATA2 + WD 500 GB SATA2, ECS nVidia GeForce 9800 GT 512 MB, Antec Sonata III

Seuraa eroseteleiden matkaa http://www.eurobilltracker.eu/?referer=107869
Kinroad-foorumi http://kinroad.freezoy.com/
Stympel
Member
_
2. elokuuta 2007 @ 20:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu, mut näkyyks sieltä kaikkien osien lämmöt, tai ehdotelkaa ohjelmii jolla voi kattoo näyttiksen,emon ja kovalevyn lämmön seuraus ohjelmii (en tarvitse prosessorin lämmönseuraus ohjelmaa eikä koneessani toimi everest eikä speedfan
Moderator

5 tuotearviota
_
2. elokuuta 2007 @ 21:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käyttis sinulla ilmeisesti on Vista. Everest on ilmeisesti siinä kohtaa taitanut jäädä kehitytyksen jalkoihin, mulla on ihan sama XP:ssä näyttää, mutta ei Vistassa.
Lataa PC Wizard 2007, ei tämäkään näytä näytönohjaimen lämpöjä, mutta muut kyllä.

EDIT: Osaisiko joku kertoa millä ohjelmalla Vistassa voisi nähdä kaikki lämmöt ja tuulettimien kierrosnopeudet, keskimääräisellä luetettavuudella?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. elokuuta 2007 @ 21:28

Stympel
Member
_
3. elokuuta 2007 @ 05:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu kiitoksia paljon. nään ohjelmalla prossun ja prossujen ytimen lämmöt erikseen, kovon lämmöt on 35. Emolevyn lämpöjä ei näkynyt mut ne voi sit tsekata biossist.
Mainos
_
__

_
Member

4 tuotearviota
_
3. elokuuta 2007 @ 06:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsellä näkyy speedfanissa, ja nyt everestissäkin. Speedfanin sain muistaakseni toimimaan antamalla sille järjestelmänvalvojan oikeudet. Voi olla myös, että alkoi toimia kun otin uac:n pois päältä. Käytän siis vista ultimättöä.

Intel Core i5 2500k @ 4.7 GHz | KÜHLER H2O 620 | Kingston Hyper-X 4x4GB DDR3 1600 MHz Dual-channel | R9 290 Crossfire, cooled by Arctic Accelero Hybrid | 2x OCZ Agility 3 60Gt RAID0 | Kovalevyjä ~13 TB | Gigabyte Z77X-UP7 | Corsair Obsidian 900D | Corsair AX1200i
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > lämmöt eivät näy paitsi prosessorissa?!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy