User Käyttäjä Salasana  

maanantai 23.12.2024 / 20:08
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > arkistojen aarteet > vcd ja svcd -formaatit > svcd valikot
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
SVCD valikot
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jeejee123
Newbie
_
26. lokakuuta 2003 @ 12:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen tekemässä karaoke cd:tä. Nyt olen onnistuneesti saanut muutettua avit mpeg:ksi ja poltettua ne cdeellä. Ja pätkät näkyvätkin DVD soittimessa mainoisti. Mutta haluaisin saada levyyn tehtyä DVD levyn tapaiset valikot, joista voisi valita minkä karaokekappaleen haluaa.
Eli miten onnistun tekemään valikon, josta valitsisin mikä mpeg-tiedosto lähtisi soimaan? Jonkin näköisen valikon olen pystynyt tekemään, mutta siitä ei pysty valitsemaan kappaletta, se on on pelkkä kappalelista. Joten viisaampien apu olisi tarpeen.

Kiitos jo etukäteen.

Senior Member

20 tuotearviota
_
26. lokakuuta 2003 @ 12:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
DVDLab:lla tuo onnistuu..
jeejee123
Newbie
_
27. lokakuuta 2003 @ 10:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt on tuo DVD-lab ohjelma. Mutta pystyykö sillä muka tekemään svcd levyjä vaikuttaa että se on vain dvd levyn tekoon? Ainakaan itse en osaa sitä käyttää, jos svcd teko sillä on mahdollista...
Senior Member

20 tuotearviota
_
27. lokakuuta 2003 @ 13:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No tarkemmin kun ekaa postaustasi lukee, niin siinähän tosiaan puhutaan CD:stä, eikä DVD:stä.. Tuo DVDLab on vain DVD-levyille, sori hätiköinnistä.. :(

Mutta itse tein joskus karaoke-levyn CD:lle Uleadin DVDMovie Factorylla, siinä voi valita tekeekö DVD, SVCD vai VCD. Ohjelma pakkaa mpegin itse, eikä jälki ole paras mahdollinen (mutta karaokessahan ääni ja sanojen tekstit taitavat olla se tärkein..?) Mutta voi sille syöttää valmistakin mpegiä. Valikoihin saa kuvan jokaisesta kappaleesta erikseen, tekstin ja siihen kuvaan voi hakea ko. mpeg-pätkän minkä tahansa framen.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. lokakuuta 2003 @ 13:21

dftr6987
Member
_
27. lokakuuta 2003 @ 13:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Millä poltto-ohjelmalla poltat tuon svcd:n? Itse käytän Neroa, jolla pystyy tekemään vcd/svcd valikot helposti ja nopeasti.
Mainos
_
__

_
jeejee123
Newbie
_
27. lokakuuta 2003 @ 14:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeilin tehdä yhden levyn nerolla, mutta valikot eivät toimineet kunnolla.
Jos valitsi listan mukaan esimerkiksi 1. kappaleen niin soimaan lähtikin viimeinen kappale. Valikko ja videot olivat siis käänteisessä järjestyksessä.
afterdawn.com > keskustelu > arkistojen aarteet > vcd ja svcd -formaatit > svcd valikot

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy