User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 17.8.2025 / 00:33
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > hl2 gmod 10 vs. css gmod 7
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
HL2 Gmod 10 vs. CSS Gmod 7
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Dompsu
Junior Member
_
5. elokuuta 2007 @ 01:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos joku ihmettelee, mitä tarkoitan tuolla tai luulee, että kysyn, kumpi on parempi tms. niin erehtyy...

Nyt kysyn kyseisestä modista, että onko HL2:sen Gmodissa jotain sellaista, mitä CSS-versios ei ole?

Esim. Pystyykö siinä herättämään botit, joita alueelle luo, sillai, että ne rupeisivat taistelemaan tai jotain tämän tyylistä?
Esim jos laittaa HL2:n combine jätkii ja rebellin poikii sihen, ni voiko niile valita mieleisensä aseen, ja jos haluaa, valmiin taisteluasennon äijälle, ja sit herättää ne sillai, et ne ammuskelee vaik "combine vs. rebellion"-tyyliin? Ja ettei ne ammuskele pelaajaa?

CSS Gmodis ei tätä ollut, tai en ainakaan huomannut.

Toevottavasti ymmärsitte, mitä tarkoitin...
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > hl2 gmod 10 vs. css gmod 7
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2025 AfterDawn Oy