User Käyttäjä Salasana  

torstai 9.1.2025 / 06:02
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > prassi poltto-ohjelma & lg4040b
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
prassi poltto-ohjelma & lg4040B
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
lg4040B
Newbie
_
28. lokakuuta 2003 @ 07:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli mikä avuksi kun avaan prassin niin se valittaa että ei löydä yhteensopivaa polttavaa eli siis tuota lg:tä..mitä minun pitäisi tehdä?olen asentanut uusimmat pX:t mutta sekään ei auta..?!
Adder_78
Suspended due to non-functional email address
_
28. lokakuuta 2003 @ 08:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Prassin valmistus on loppunut aikoja sitten joten sille ei enää löydy tukea... kokeile mieluummin RecordNow Max:ia se on periaatteessa sama softa.
Member
_
29. lokakuuta 2003 @ 06:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Saitko RecordNow Maxin tunnistamaan Lg:n? Mulla ei tunnista! :(
Trades
Junior Member
_
29. lokakuuta 2003 @ 10:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo Prassi 2.0 ei tunnista myöskään Toshiba SD-r5112 asemaa. Kokeileppa CloneDVD:tä. Trial lataus löytyy softa osiosta täältäkin, itselläni clonedvd oli vastaus pulmiini ja se on siis toiminut mainiosti.
lg4040B
Newbie
_
29. lokakuuta 2003 @ 10:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo oon käyttäny kans tota CloneDVD:tä joka toimii kyl mulla ihan hyvin,mut vaan ajattelin et jos se prassi olis ollu paree,mut clonella kyl poltaa ihan hyvin
Trades
Junior Member
_
29. lokakuuta 2003 @ 17:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen kyllä silmämääräisesti verrannut prassin ja clonen polttojälkeä, ja ne on ihan hyviä - laatu riippuu enemmän pakkaussoftasta. Joka tapauksessa käytä clonea sille on sentään tulossa jatkossakin päivityksiä
zeez
Newbie
_
29. lokakuuta 2003 @ 21:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
osaiskos joku neuvoa mikä poltto-ohjelma tukee img tiedostoja?? Kun toi recordnow max ei käy tälle asemalle ainakaan vielä...
Adder_78
_
29. lokakuuta 2003 @ 21:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
DVD Decrypter...
Mainos
_
__

_
toukkaman
_
1. marraskuuta 2003 @ 21:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeileppa alcohol 120%
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > prassi poltto-ohjelma & lg4040b

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy