User Käyttäjä Salasana  

tiistai 23.9.2025 / 17:12
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > suoritinkäyttö 100%:n yhteys nettiselaimen ja ohjelmien kaatuiluun
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Suoritinkäyttö 100%:n yhteys nettiselaimen ja ohjelmien kaatuiluun
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Wim007
Newbie
_
9. elokuuta 2007 @ 09:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei,

Ehkäpä joku minua viisaampi osaisi auttaa minua ongelmasani, joka on seuraavanlainen:

Koneeni, Acer, läppäri tuli juuri huollosta, jossa siihen vaihdettiin uusi kovalevy, laitettiin lisämuistia ja asennettiin XP Pro uudelleen. Sen jälkeen olen havainnut, että mennessäni tietylle nettisivulle (luukku.com) selain sanoo, että "on havaittu virhe, tuote on suljettava". (IE). Vaihdoin sen tilalle Firefox:n, joka ei varsinaisesti kaadu, mutta ko. sivulle meno nostaa firefox:n suoritinkäytön 100%:iin, joka laskee normaaliksi, kun poistun sivulta. Lisäksi myös Word:n ja Adobe Acrobat:n suoritinkäyttö oli 80-100 %, mutta vain silloin, kun käynnistin ne ensimmäisen kerran huollon jälkeen. Tai ainakaan vielä sama ei ole toistunut.

Mistä tällainen voisi johtua ja miten korjaan sen?
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > suoritinkäyttö 100%:n yhteys nettiselaimen ja ohjelmien kaatuiluun

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy