User Käyttäjä Salasana  

maanantai 17.11.2025 / 18:57
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > vista kadotti usb väylät...
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Vista kadotti usb väylät...
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
treasuref
Newbie
_
10. elokuuta 2007 @ 12:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikoneessa on usb paikkoja edessä ja takaa + muistikortin lukija. Aluksi 32 bit Vista tunnisti ne ja väylät toimivat kunnolla. Nyt yhtäkkiä usb paikat ei toimi vaikka niihin tunkee mitä,kortinlukijakin on pimeä. Alitehallinnassa usb väylät löytyy ja niiden pitäisi toimia oikein.

Osaako kukaan auttaa???? Miten saat taas usbit pelittään???
nessu123
Member
_
18. elokuuta 2007 @ 11:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
loppuko väylien toiminta yhtäkkiä vai asensitko jonkin ohjelman/laitteen jonka jälkeen ne lopetti toimintansa
treasuref
Newbie
_
18. elokuuta 2007 @ 15:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Usbit toimi noin viikon, sitten yhtäkkiä lopettivat toimimasta. Olen yrittänyt tehdä järjestelmänpalautusta mutta ei auta. Minkään ohjelman ei tulisi niitä hävittää. Tällä hetkellä toimii kaksi neljästä takausbista, etu-usbit ja muistinkortin lukija pimeinä.

Mitä olen ulkomaisia kesk.palstoja lukenut niin kyseessä taitaapi olla Vistan oma bugi johon Microsoft ei ole löytänyt ratkaisua, ensimmäinen päivitysyritys ollut jo tammikuussa. Ei vissiin auta kuin formatoida kone ja laittaa kaikki uusiksi.
Member

4 tuotearviota
_
18. elokuuta 2007 @ 16:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla kävi joskus sama xp:ssä, muistaakseni eheytin aseman niin ne tuli takasin. tai sitten korjasin virheet sillä windowsin omalla ohjelmalla mikä käynnistyy kun käynnistää koneen uudestaan jos on laittanut sen sieltä päälle mistä se nyt pitääkin laittaa.
Vigilante
Suspended due to non-functional email address
_
18. elokuuta 2007 @ 20:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jos on esiasennettu vista niin yleensä uudelleen asennus korjaa ton. En tosin osaa sanoo miten esiasennus on tehty.

Voit myös tehdä sen et Laitehallinnasta poistat kaikki usb rootit sun muut käytöstä ja annat vista ottaa ne uudellen käyttöön. Ajurit asentuu uudestaan ja homma voit ratekta sillä. Eihän sulla oon HP?

Nainen tulee ennen konetta!
treasuref
Newbie
_
19. elokuuta 2007 @ 07:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ite olen koonnut koneen ja asentanut Vistan. Ja kokeilin jo tuon laitteiden poiston uudelleen asentamisen niin normi, kuin vikasietotilassakin. Aion kokeilla nyt seuraavaksi tuota levyn eheytystä.
Mainos
_
__

_
treasuref
Newbie
_
19. elokuuta 2007 @ 10:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
C-aseman eheytys ja levyn tarkistaminen tehty, usbit yhä kateissa. Seuraava vaihe taitaapi sitten olla formatointi / uudelleenasennus.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > vista kadotti usb väylät...

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy