User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 3.8.2025 / 02:07
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > tv-tallenne dvd:ksi
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
TV-tallenne DVD:ksi
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
div36
Newbie
_
10. elokuuta 2007 @ 16:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen yrittänyt siirtää SubTV:n tallennetta DVD:lle ProjectX:n ja DVDAuthorGUI:n avulla. Demuksausvaiheessa kuvaan ilmestyy värikkäitä raitoja ja ääni varsinkin ylä-äänissä särisee. Olen yrittänyt säätää ProjectX:n asetuksia mutta tuloksetta. Olisiko kellään antaa vinkkiä, missä kohdin teen virheen. Muuten kaikki etenee hienosti DVD:lle asti.
ricardo
Suspended due to non-functional email address
_
10. elokuuta 2007 @ 17:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko testannut niitä Projectx:n tekemiä erillisiä audio- ja videofileitä?Onko niissä häiriöitä?

Edit.
Kokeile tehdä authorointi Ifoeditillä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. elokuuta 2007 @ 17:41

arskaxx
Senior Member
_
10. elokuuta 2007 @ 18:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti div36:
Olen yrittänyt siirtää SubTV:n tallennetta DVD:lle ProjectX:n ja DVDAuthorGUI:n avulla. Demuksausvaiheessa kuvaan ilmestyy värikkäitä raitoja ja ääni varsinkin ylä-äänissä särisee. Olen yrittänyt säätää ProjectX:n asetuksia mutta tuloksetta. Olisiko kellään antaa vinkkiä, missä kohdin teen virheen. Muuten kaikki etenee hienosti DVD:lle asti.

Minkä digiboxin tallenteista on kysymys ?
Näkyykö alkuperäinen tallenne PC:llä ilman häiriöitä ?
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > tv-tallenne dvd:ksi

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy