User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 01:44
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > poltetut dvd:t eivät toimi. samsung sv dvd440
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Poltetut DVD:t eivät toimi. samsung sv dvd440
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Datleaf
Junior Member
_
10. elokuuta 2007 @ 17:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli kyseinen DVD/VHS yhdistelmä toimii moitettomasti, mutta ei toista poltettuja DVD levyjä. Olen kokeillut kaikilla formaateilla(kuten. avi,mpeg:t, wma, ogm) ja myös kuvia JPG. Poltetut CD:t kyllä taas toimii moitettomasti. Olen laittanut DVD:n aluekoodittomaksi. Kaverillani on sama soitin ja hän ei ole laittanut sitä aluekoodittomaksi ja hänellä toimii kaikki poltetut DVD:T. Olen yrittänyt laittaa takaisin normaaliin aluekoodiin eli 2, mutta sekään ei auttanut asiaan. VOisiko siis joku kokeneempi antaa vinkkiä?
Senior Member

4 tuotearviota
_
10. elokuuta 2007 @ 18:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis oletko tallentanut levyt DVD-VIDEO muodossa vai datalevynä jossa on esim. avi-tiedostoja?
Datleaf
Junior Member
_
10. elokuuta 2007 @ 19:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hmm... Sekä että. Olen Winavilla convertoinut DVD filuiksi(VOB,IFO, BUP) ei toimi. Tulee aina lukemaan "This Disc Cannot be played, please Check The Disk" olen myös laittanut pelkästään kuva tiedoston joka oli muodossa JPG. Kaverini vehkeessä toimi, mutta omassa ei. poltetut Cd-rw tomivat loistavasti. Ongelma koskee vain DVD:tä Ja kun teen Data levyn, niin sama ongelma ilmenee siinäkin.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. elokuuta 2007 @ 19:41

Senior Member

4 tuotearviota
_
11. elokuuta 2007 @ 11:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kumpia levyjä olet käyttänyt DVD-R(W) vai DVD+R(W)?
Mainos
_
__

_
Datleaf
Junior Member
_
12. elokuuta 2007 @ 07:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sekä, että. Sain kerran DVD-rw:llä näkymään, mutta kun kokeilin DVD+rw:llä niin ei toiminut, ja kun kokeilin uudelleen DVD-RW:tä, niin sekin lakkasi toiminnasta? Voiko syynä olla se, että tein siitä aluekoodittoman?
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > poltetut dvd:t eivät toimi. samsung sv dvd440

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy