User Käyttäjä Salasana  

maanantai 18.8.2025 / 00:39
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > toimisko bf 1942 ja sen lisäosat mun koneella?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Toimisko Bf 1942 ja sen lisäosat mun koneella?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member

9 tuotearviota
_
10. elokuuta 2007 @ 21:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli toimisko ne? Luulisin et toimis ku mulla toimii Bf 2 ongelmitta. Mut päätin viel varmistaa. Ja mistä sais halvimmalla postikulujen kans?

| PC: Win 7 64-bit | Intel i7 920 & Noctua NH-D14 | Ati HD5870 | Asus P6T | OCZ Vertex 2 120GB, Samsung F3 1TB ja Samsung F4EG 2TB | 6 Gt DDR3 1333 MHz | Corsair HX650 | Fractal Design Define R2 | BenQ G2420HDBE | Razer DeathAdder | Sennheiser HD555 & CMoy |

Afterdawnin säännöt täällä.
kyljys88
Member

4 tuotearviota
_
11. elokuuta 2007 @ 05:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä toimii varmasti.
Senior Member
_
13. elokuuta 2007 @ 07:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vaatimusten puolesta pitäisi kyllä pelittää, mutta jos ongelmia ilmenee niin muuta pelin pikakuvakkeen ominaisuuksista peli käyttämään XPn yhteensopivuustilaa.

En ole kyllä nähnyt tuota peliä pitkään aikaan minkään kaupan hyllyllä. Tosin en sitä ole kyllä etsiskellytkään. Varmaan käytettynä kannattaa kysellä. Itselläni on tuo + lisäosat ja asentelin ne taas koneelleni muutama kuukausi takaperin. Papat klaanilla oli teemaviikko, mutta eipä tuolla servulla ollut silloin ketään kun minä olisin voinut pelata.

What weve got here is failure to communicate. Some men you just cant reach, so you get what we had here last week...which is the way he wants it. Well, he gets it. And I dont like it any more than you men.
Member

9 tuotearviota
_
15. elokuuta 2007 @ 15:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt on semmonen ongelma et sain sen pelin, mut päävalikos näkyy ylhäällä ja alhaalla semmonen valkonen iso palkki ja sit osa niistä nappuloista jne. ei näy.

| PC: Win 7 64-bit | Intel i7 920 & Noctua NH-D14 | Ati HD5870 | Asus P6T | OCZ Vertex 2 120GB, Samsung F3 1TB ja Samsung F4EG 2TB | 6 Gt DDR3 1333 MHz | Corsair HX650 | Fractal Design Define R2 | BenQ G2420HDBE | Razer DeathAdder | Sennheiser HD555 & CMoy |

Afterdawnin säännöt täällä.
W4rm4n
Member

9 tuotearviota
_
15. elokuuta 2007 @ 17:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Haywire:
Vaatimusten puolesta pitäisi kyllä pelittää, mutta jos ongelmia ilmenee niin muuta pelin pikakuvakkeen ominaisuuksista peli käyttämään XPn yhteensopivuustilaa.

En ole kyllä nähnyt tuota peliä pitkään aikaan minkään kaupan hyllyllä. Tosin en sitä ole kyllä etsiskellytkään. Varmaan käytettynä kannattaa kysellä. Itselläni on tuo + lisäosat ja asentelin ne taas koneelleni muutama kuukausi takaperin. Papat klaanilla oli teemaviikko, mutta eipä tuolla servulla ollut silloin ketään kun minä olisin voinut pelata.

No, itse sain pelin anttilasta kuukausi sitten 15?...

Ja koneesta: Itselläni on AMD Athlon 3400+, 2.19 GHZ, nVidia GeForce 6600, ja on pelittänyt hyvin, käyttis XP Home...

Vielä semmoinen tuli mieleen, että haepas EA:n sivuilta uusin update patch, jos alkaisi toimimaan, servujakin on enemmän.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. elokuuta 2007 @ 17:03

Mainos
_
__

_
KoneHirmu
Newbie
_
16. elokuuta 2007 @ 03:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ainakin pitäs pelittää tuolla ko panolla. itellä oli viellä huonompi kone ja hyvin toimi, latas van kenttiä hitaasti ja jos ongelmia ilmenee voi olla vistassa vikana
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > toimisko bf 1942 ja sen lisäosat mun koneella?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy