Olen lukenut kaikkia keskusteluja missä netti katkeilee ja mikään ei ole suunnilleen auttanut.
-Minulla on Vista käyttöjärjestelmä
-Netti pelaa vähän aikaa, sitten se vaan sammuu.
-Netti lähtee päälle, jos vaihdan nettijohdon paikkaa modeemissa, mutta se sitten katkeaa taas ja taas pitää vaihtaa.
-Sitten saan netin päälle, ku korjaan yhteyden. Mutta se taas katkeaa jossain vaiheessa.
-resetoinut olen monta kertaa ei mitään.
-Nortonin 2007 virustorjunta oli. poistin sen, ku luulin, että vika oli siinä. (en laita takaisin)
-vistan palomuuri on pois käytöstä. laitan sen käyttöön ku netti alkaa toimimaan.
-nytten on AVG virustorjunta käytössä.
-laitehallinassa huutaa verkkosovittimissa "microsoft 6to4 adapter" et ei toimi oikein. yritän päivittää, mutta windows ilmoittaa, että laite pelaa oikein, sitä ei tarvi päivittää koska se on ajantasalla, että sillä on parasmahdollinen ohjelma...... :)
-modeemi boxi on "Telewell Tw-ea716 adsl modem%firewall
-Tietokone on ostettu ihan vasta.
-Modeemi on 3-6 vuotta vanha tietääkseni. modeemi on päivitetty.
-viruksia eikä mitään spywaree oo löytynyt.
-sitten tuolla on ne että hakee automaattisesti ne ip osoitteet tai jotain.. et kaikki on automaattisesti.
Lainaus:-laitehallinassa huutaa verkkosovittimissa "microsoft 6to4 adapter" et ei toimi oikein. yritän päivittää, mutta windows ilmoittaa, että laite pelaa oikein, sitä ei tarvi päivittää koska se on ajantasalla, että sillä on parasmahdollinen ohjelma...... :)
Itselläni on sama ongelma ja netti toimii
Kysymyksiä:
1. palaako modeemissa ADSL valo kun netti katkeaa
2. onko johto ja liittimet kunnossa
3. onko johto kunnolla kiinni koneessa