Hyvä kokoonpano?!
|
|
Joonatan
Junior Member
|
29. lokakuuta 2003 @ 08:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Elikkäs voisko joku kertoa jonkun hyvän kokoonpanon videoiden katseluun kun tuntuu että aina joku playeri herjaa jotain! mulla oli bsplayer ja ffdshow, niillä pellittikin jo muutama leffa pienien säätöjen jälkeen!
Onko se paljon puhuttu NimoCodecPacki hyvä ja tarviiko siihen laittaa mitään asetusjuttuja? Kiitos!
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. lokakuuta 2003 @ 09:00
|
-ReapeR-
Member
|
29. lokakuuta 2003 @ 09:43 |
Linkki tähän viestiin
|
No täs on minun mielipiteeni..
poistat KAIKKI entiset kodekit mitä sinulla koneella on..
sitten asennat DivX, XviD & ac3 kodecit, ainakin mulla on näkyny kaikki mitä oon yrittäny! tietty joillakin on vielä jotain lisätarpeita..
sitte playeriks BS Player nii hyvin toimii...ja halutessaan tekstit pystyy liittää eikä tartte edes kikkailla tekstitiedoston nimien kanssa =)
|
Rudolf
Junior Member
|
29. lokakuuta 2003 @ 09:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Reaperin ohjelma litanjaan vielä lisäks
DivXG400 niin ei tartte ees ite laitailla tekstejä kunhan kattoo et leffa ja tekstit on samassa kansiossa ja ne on saman nimiset. (esim. blade2_dvdrip_cd1.avi niin tekstit pitää olla blade2_dvdrip_cd1.srt ja yms tekstitys päätteet.)
|
Joonatan
Junior Member
|
29. lokakuuta 2003 @ 10:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos viittisitte vielä laittaa linkit paikkoihin mistä nuo saa ni ois hyvä!! KIITOS NEUVOISTA!!!=)
|
Rudolf
Junior Member
|
29. lokakuuta 2003 @ 10:06 |
Linkki tähän viestiin
|
EDIT.......
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. tammikuuta 2007 @ 06:54
|
-ReapeR-
Member
|
29. lokakuuta 2003 @ 10:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Juuh..tuolta esimerkiksi ne löytyy :)
mutta käytä hyvä mies googlea...sillä löytyy tietoa, ni ei tartte "turhia" kysymyksiä heittää!
juuh...ad-awarellla Gatorit yms sellaiset pöpöt pois...niitä ei tueta :)
|
Joonatan
Junior Member
|
29. lokakuuta 2003 @ 10:23 |
Linkki tähän viestiin
|
KIITTI!!
|
Senior Member
7 tuotearviota
|
29. lokakuuta 2003 @ 13:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Voivoi... Ei Nimo eikä DivXG400. Jos codec päckin välttämättä haluat, nii K-Lite on ainut vaihtohto. Sitäkään et tarvitse, jos vain katselet videoita.
Hae Divx,ffdshow,ac3-filter ja bsplayer (v1.0 piakkoi valmis!) ja jos OGM-videoita omistat niin Ogg Direct Show Filter.
ps. onko mika tyytyväinen... ;)
|
Moderator
|
29. lokakuuta 2003 @ 13:38 |
Linkki tähän viestiin
|
ööh...mitä ihmettä, bscd...tota ei kai sul vaa o kuumetta?? :P)
|
MSM
Newbie
|
29. lokakuuta 2003 @ 16:11 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Mainos
|
|
|
Senior Member
7 tuotearviota
|
30. lokakuuta 2003 @ 12:58 |
Linkki tähän viestiin
|
(...oikeen keuhkokuumetta... :D)
juu, voipi tällä hetkellä olla MPC parempi vaihtoehto...
BSPlayer 1.0 pitäis sit olla ensimmäinen toimiva BSPlayer pitkiin aikoihin...kunhan vaan Boris laittais sen pihalle...
|